A strandi

10 0 0
                                    

A minap részt vettem egy strandpartin, de előtte pár nappal elkezdtem beszélgetni Vele...

Nagyon szerette volna, hogy elmenjek, azonban én mindenáron keresni akartam valakit, hogy eljöjjön velem, és ne egyedül legyek - ugyanis nem igazán számítottam rá, hogy mégis beszélgetni fogunk, hisz Ő jóval népszerűbb volt a közösségi médiában, sőt, mondhatni celeb -, de senkinek nem állt módjában eljönni.
Ezért elmentem egyedül. Mikor megérkeztem, írtam Neki, hogy merre van.
Megírta, hogy a DJ mellett, ugyanis besegít neki. Kicsit félőn, hogy felengednek-e hozzájuk, odamentem, és a biztonságiak egyből engedtek, még csak meg sem kellett szólalnom. Beszélgettünk, jobban megismerkedtünk egymással, majd meghívott egy fagyira. Szokásomhoz híven sikerült összekennem magam, de Ő letörölte az arcomról, aztán hirtelen túl közel kerültünk egymáshoz. Ajkunkat csak milliméterek választották el egymástól, s mi csak meredtünk egymás szemébe. Fogalmam sem volt, most mit kéne, vagy nem kéne csinálnom, ezért elkaptam a tekintetemet. Pont ekkor esett el egy férfi a vizes füvön, mire elnevettem magam, véget vetve "a pillanatnak".
Az általam elbaltázott momentum után még beszélgettünk egy kicsit, majd a medence felé vettük az irányt, hogy megáztassuk addigra már felhevült testünket. Nevettünk, élveztük a zenét, bohóckodtunk a sodró folyosóban, majd miután abból kijöttünk, bementünk DJ-k pódiuma által fedett medencerészre. Továbbra is beszélgettünk, és emlékszem, valamit nagyon meséltem, ám közben észrevettem, hogy egyfolytában a szám és a szemem között ugrál a szemével, majd egyszer csak megcsókolt. A hirtelen jött gesztus hatására lehunytam a szemem, s kezem ösztönösen a nyakára kulcsoltam.
Fázni kezdtem a vízben, ezért kimentünk, s elfeleztünk egy vattacukrot, amivel szintén összekentem magam (elég érdekesen ismételte magát a történelem), de nem bántam, mert megint le akarta törölni. Mikor végzett, a keze megállapodott az arcomon, és akkor viszont már én hajoltam közelebb és csókoltam meg. Párszor bementünk még fürdeni, csúszdáztunk, beszélgettünk, s az együtt töltött idő alatt még néhány csók elcsattant. Az esemény végeztével elmentem öltözni, majd mikor kijöttem, örömmel szembesültem azzal, hogy megvárt, s felajánlotta, elkísér egy darabig.
Miközben sétáltunk a villamoshoz, végig fogta a kezem, és mikor megérkeztünk a megállóba, maradt, hogy velem várja a járművet. Néhány idős asszony megnézett minket, amiért összekulcsolt kézzel állunk egymást mellett, mint két fatönk, ám amikor ez történt, vagy átkarolt, vagy megölelt.

Végül jött a villamosom, elköszöntünk, s utoljára megcsókolt.

Hello-bello!
Visszatértem egy újabb résszel. A többi könyvembe is írogatok néha, ám a publikálásra még azok a történetek nem állnak készen, így arra várnotok kell.
Nos.. A rész nevével kapcsolatban.. Tudoom.. Szörnyű, és bocsánatot kérek, de kipattant a fejemből, és gondoltam, akkor már úgy is hagyom, miért ne.😂
Igazából már így is nagyon elhúztam ezt a végszót, de remélem tetszik <3
Pussszzz
Gracy

Short Love StoriesWhere stories live. Discover now