... aka @littleagony :D
1. Michiel Adamante "Sprawiedliwy"
2. Mężczyzna
3. Człowiek
3.5. Tak, jak Madzia wyjaśni
4. 23 lata, Szlachetne Pola
5. Heteroseksualny
6. Michiel jest szlachetnym młodym mężczyzną, nie wahającym się przed pomocą innym. Jest z lekka naiwny i rzadko widzi, że jest wykorzystywany. Zdecydowanie dobrze traktuje kobiety, które jego zdaniem są delikatne i zasługują na pomoc i szacunek. Można go przez to nazwać romantykiem.
7.Jego wzrost sięga metra osiemdziesięciu dziewięciu, a oczka ma szare.
8. Ach, mój ulubiony podpunkt.
Lubi:
~sprawiedliwość
~jeździć konno
~zawody w strzelaniu z kuszy i pojedynki rycerskie
Nie lubi:
~nieczystej walki
~znęcania się nad słabszymi
~bandytów
Ma alergię na truskawki.
9. Magia ognia.
Potrafi na pewno walka na miecze, wręcz i strzelanie z kuszy! Dodatkowo wysoce zarysowane maniery i zdolności dyplomatyczne.
10. Michiel urodził się w rodzinie magnackiej w Szlachetnych Polach. Od małego uczył się pod okiem ojca walki, jako jedyne dziecko był oczkiem w głowie dworu. Samym wyglądem przypominał aniołka. Wszystko zmieniło się, gdy w wieku jedenastu objawiła się jego zdolność magiczna. Rodzice nieprzychylnie patrzyli, gdy nauczył się władać ogniem, oczywiście w sekrecie przed ludźmi z zewnątrz i wysłali do jednego z najznamienitszych rycerzy z Nowego Świata, którego giermkiem został. Michiel spędził u jego boku dziesięć lat, zjeździli cały kontynent, a mężczyzna stał się dla niego ojcowską figurą. Jednak gdy syn magnata miał dwadzieścia jeden lat, Gregor - rycerz, został zamordowany na polecenie ojca chłopaka. Zlecenie przyjęła gildia zabójców, a wykonała to Safiraa. Michiel po tym popadł w lekki kryzys, przez około rok był stałym bywalcem karczm. Tam zastała go Leenary i ze względu na to, że widzieli się kilka razy na przyjęciach jeszcze w dzieciństwie, stwierdziła, że mężczyzna naprawdę nisko upadł. To jedno zdanie było dla rycerza niczym cios. Dlatego też po kilku dniach dotarł do Nowego Świata i złożył śluby księżniczce, że będzie jej służył. I tak zaczął się jego koszmar...
11. Rycerz na służbie księżniczki Nowego Świata. Mieszka na zamku, żeby lepiej bronić księżniczki.
13. Fall Out Boy, RM - Champion - Remix1. Charien Wymar von Thancred, zwany Dumnym.
2. Mężczyzna.
3. Człowiek.
3.5 Nie.
4. 20 lat, Nowy Świat.
5. Biseksualny.
6. Charien jest zdecydowanie arogancki i zaopatrzony w siebie i własne odbicie. Doskonale zna swoją pozycję wśród ludzi i potrafi ją wykorzystać. Jest bezlitosny dla poddanych matki oraz niepokojącą satysfakcję sprawia mu krzywda nieludzi. Jednak ma też swoje dobre strony i jest naprawdę miły dla dzieci. Jego upór jest również znany, bo nie ma osoby, która by potrafiła przemówić mu do rozsądku.
7.
CZYTASZ
☆Pangea |Fantasy RP| DEAD AS MY FATHER
FantasyWitamy serdecznie w rp fantasy. Chcesz sprawdzić jak Twoja postać poradziłaby sobie w świecie skropionym magią, na którym istnieją wampiry, wilkołaki i przeróżne mrożące krew w żyłach potwory? Jeśli tak, to jest to idealne miejsce dla nich! Akcja dz...