1. Aver.
2. Mężczyzna.
3. Człowiek - mag.
4. 29 lat, Ostoja Światła.
5. Biseksualny.
6. Aver należy do osób raczej spokojnych i wycofanych. Kocha jednak czarny humor i uwielbia nim rzucać na lewo i prawo, ale to wynika z jego towarzystwa, w jakim się obraca. Woli się nie wtrącać w mniej czy bardziej bezsensowne spory czy bójki, bo sądzi, że po co ma w nie ingerować, skoro to nie jego sprawa? Woli też zdecydowanie siedzieć w swoim domowym zaciszu niż uczestniczyć w biesiadach, kręcić się wśród ludzi czy też nawiązywać nowe relacje. Jest sumienny i nienawidzi odkładać wszystkiego na ostatnią chwilę.
7. Ma około 1,83 m wzrostu. Ma ciemnoniebieskie oczy i kruczoczarne włosy, które bardzo często są w ogromnym nieładzie. Często ma cienie pod oczami i jest to spowodowane długim przesiadywaniem nad ziołami. Budowa ciała jest dość przeciętna, po prostu jest szczupły.8.
Lubi:
★ martwych ludzi, mniej mówią
★ magię, nekromancję najbardziej
★ hodować roślinki~
★ mroczny wystrój
★ być emo średniowieczaNie lubi:
★ zbyt rozmowne osoby
★ bezinteresownie pomagać
★ wampirów, bo to łajzy
★ wilkołaków, bo to głupie łajzyMa alergię na pyłki, o ironio.
9. Hodowla roślin i ziół, nekromancja, magia żywiołów. Umie w miarę gotować, posługiwać się sztyletami. Czytać i pisać.
10. No więc tak. Wychowywał się w rodzinie nie zbyt bogatej, można powiedzieć, że żył w rodzinie typowo mieszczańskiej. Ludzie często go omijali szerokim łukiem, wszyscy uważali, że był dziwny, a on po prostu miał swoje odpały niekiedy i mówił rzeczy, których może niekoniecznie powinno mówić dziecko. W dodatku zamiast się bawić czy rozmawiać z rówieśnikami wolał przejść się do biblioteki i uczyć się, dowiadywać się nowych rzeczy. Ostatecznie to wszystko kończyło się licznymi pobiciami i wyzwiskami. Kiedy skończył 14 lat, dowiedział się, że posiada umiejętności magiczne, co było dużym szokiem, ale i dumą dla jego rodziny. W końcu mieć w rodzinie maga! Wtenczas wysłany został do akademii, by szkolić się w sztuce magicznej, gdzie poznał chłopaka, z którym trzymał się przez całą swoją edukację w tymże miejscu. Byli dla siebie rywalami - często walczyli o jak najlepszą pozycję w klasie - ale ich relacja była raczej przyjazna. Po zakończeniu nauki wyjechał i teraz żyje sobie w odosobnieniu w lesie, gdzie najbliżsi ludzie spoczywają na cmentarzu. Zdołał jednak zdobyć respekt w wielu miejscach kontynentu, przez co bardzo często dostaje zlecenia, nawet od gildii złodziei czy zabójców, co otworzyło mu wiele różnych ścieżek i nowych możliwości czy pozwoliło na znajomości. Przez swoją reputację pod jego skrzydłami wylądowała uczennica, która w rzeczywistości była jego daleką kuzynką, do której często miał mieszane uczucia. Swego czasu sprzedał jakiemuś szlachcicowi specyfik, ale pomylił flakony, gdyż miał sprzedać mu truciznę. Okazała się jednak być potężną miksturą, która przemieniała osobę w zwierzę najbliższe jego naturze.
11. Otóż. Ma zwierzątko w postaci uczennicy. Wykonuje zlecenia na zioła, eliksiry, czary itp.
13. Digital Daggers - Black Magic1. Azarian.
2. Mężczyzna.
3. Pierwszy na świecie wilkołak.
4. 1985, nieistniejące już miasto.
5. Biseksualny.
6. Azarian wydaje się być osobą dość obojętną, często zlewa pewne fakty, bo co go one mają obchodzić. Wydaje się być bezwzględnym wojownikiem, bo taka właśnie bije od niego aura, ale jego najbliżsi ludzie doskonale wiedzą, że Az jest nie tylko dowódcą, ale i człowiekiem, co sprawia, że zawsze da się z nim jakoś dogadać. Chyba, że naprawdę się wkurzy, wtedy nie ma litości dla nikogo. Rzadko ma napady jakiejś agresji, przez lata nauczył się, że ona tylko utrudnia mu funkcjonowanie (mówimy tu o przemianach), nie znaczy to jednak, że nie występują. Kiedy już to się jednak zdarzy nie jest zbyt ciekawie. Ceni sobie szczerość i waleczność, odwagę oraz siłę - właśnie tymi cechami się wyróżnia i od innych również ich oczekuje.
7. Ma dwa metry wzrostu. Włosy w kolorze bardzo ciemnego brązu. Ciemną karnację i ciemnozielone oczy, porównywalne do koloru nieco ciemniejszego niż butelkowa zieleń. Warto też wspomnieć, że jest bardzo dobrze zbudowany, a na ciele ma kilka blizn po różnych walkach i bitwach.
CZYTASZ
☆Pangea |Fantasy RP| DEAD AS MY FATHER
FantasíaWitamy serdecznie w rp fantasy. Chcesz sprawdzić jak Twoja postać poradziłaby sobie w świecie skropionym magią, na którym istnieją wampiry, wilkołaki i przeróżne mrożące krew w żyłach potwory? Jeśli tak, to jest to idealne miejsce dla nich! Akcja dz...