~1~

56 3 63
                                    

Lütfen kitap hakkındaki yorumlarınızı yazin☘




Ben Lavinia Şahin 18 yaşında üniversite öğrencisi ve zengin bir aileye sahibim. Ne istesem direkt ona sahip olabilirim ama istemiyorum. Annemi, babamı ve onların parasını da istemiyorum. Kendi ayaklarının üzerinde duran güçlü bir kadın olmak var hayalimde ve ben bu sene hayalimi gerçekleştireceğim. Ailemden uzak bir şehirde her ne kadar onları zor ikna etmiş olsamda izmir de özel bir üniversiteye gideceğim orada kendime bir iş bulup çalışacağım.

Şimdi çoğunuzun aklında "baban zengin zaten neden çalışasın ki" gibi düşünceler var. Ben insanların belirli bir yaşa geldiklerinde başkalarının hatta babalarının dahi parasını yemesini onların emirinin altında kalmasını istemiyorum. Kendi başının çaresine bakması gerektiğini düşünüyorum. Özellikle bu kişi bi kadınsa kendi parasını kazanmayı bilmeli kendini her türlü kötülüklerden korumalı.

Evet bu kararla annemi babamı zorla ikna ettim. Babam istanbulun bilindik iş adamlarından biri. Necati Şahin oldukça sert, fazlasıyla koruyucu ve dediğim gibi çok bilinen bir baba. Onun sayesinde bende çok tanınan birisiyim. Ama sıkıntı Necati Şahin'in kızı olarak bilinmek. Ben kendim olarak bilinmek ve bu sebeble ondan ayrı bir yerde okumak istiyorum. Onun koruması olmadan yaşamam istiyorum kendi ayaklarımın üzerinde dimdik durmak istiyorum. O'na göre ondan uzakta yaşamam imkansiz dı onun için hala da imkansız ama zorla izmirde yaşamama ikna ettim. Ne dil döktüm babamı ikna etmek için. İlk başta çok kızdı sonra kabul etti ama bir şartı vardı. Korumalarından biri de benimle gelecekti hiç bir yere onun koruması olmadan adım dâhi atmayacaktım. Kabul etmedim, tabii ben kabul etmeyince O da kabul etmedi. En son şey demişti sinirle "odana geç Lavinia bir daha söylemeyeceğim eğer çok istiyorsan dediğimi yaparsın yoksa izmir'i unut" babamın bir lafını ikiletmek mi? Asla sonunda neler olacağı tahmin edilemezdi. Bende dediğini yapıp odama geçtim. Ertesi gün annem gelip "ben babanla konuştum gitmene izin verdi kızım. hem de yanında kimse olmadan" sevindim ama biliyorum Necati Şahin asla kızını yalnız bırakmazdı ıllaki arkamdan gönderecekti. Çok iyi biliyorum.

Sonunda o gün gelmişti izmire gidiyorum artık. Bir kaç hafta sonra okullar başlayacak ve ben yeni hayatıma alışacaktım. Ve kendi başıma bu hayatın zorluklarına katlanacaktım.

"Hadi kızım dikkat et kendine" diyen anneme son kez sarılıp arabaya bindim. Havaalanı'na geldiğimizde uçağın kalkışına az kalmıştı. O sırada biraz oturup sosyal medyada gezindim. Bir süre sonra anons yapıldı ve ben uçağa bindim. Yaklaşık yarım saat sonra indim.

Yeni hayatıma ilk adım geldim izmir artık adım gibi özgürüm...
































Eveet yeni bölüm sizlerle
Kendinize iyi bakın 🌼💐🌼

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 18, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kum SaatiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin