Ízelítő

250 17 2
                                    

„Miután Dr. Strange elmesélte a végtelen kövek végtelenül hosszúra nyújtott eredettörténetét, Tonyt már felemésztette az idegesség, mégis egy laza mosollyal, előcsapta a telefonját és böngészni kezdett a névjegyek között. Nem akart beszélni vele. (...)

Hirtelen megremegett az épület és erős szélörvény söpört végig a termen, elragadva Tony napszemüvegét. Elsötétedett a szoba. A Hulk vágta lyuk felett pedig egy hatalmas árny, sok foggal, villogó kék szemekkel fürkészte a sokkos csapatot. A lény leereszkedett a lépcsők tetejére, megdöbbentően halkan érve földet. Tony szinte maga alá csinált mikor meglátta mivel áll, jobban mondva, mivel néznek szembe.

- A... az. Kmm, ez egy sárkány. – krákogta Bruce. Lehelet gyenge bólintás a válasz. Tony már készült a páncéljába bújni, mikor egy kar megállította.

- Nem szükséges. Nem veszélyforrás ránk nézve. – szólt Stephen angolokat megszégyenítő nyugalommal.

- Á, rendben. Szóval ez csak egy megszokott pénteki nap. Hazatér a tékozló házikedvenc és várja a hasvakargatást. Milyen tök nagy mázli, hogy hoztam magammal egy botot, gyorsan eldobom neki, hátha nem a szomszéd combcsontjával tér vissza! – még volt ilyen s ehhez hasonló mondani valója Starknak, de ekkor egy mély morgás rázta meg a termet. Zengtek bele a fegyverek. Mind a hang irányába fordultak, nem meglepően a sárkány idézte elő.

Tonyt elkapta a méreg, mikor rájött mi ez a hang, elfeledve a félelmét kifakadt.

- Eszem megáll. Ez most frankón kikacag.

- Hagyd, hadd kacagjon - szólt megbabonázva Bruce – Jobb, mint hogy felfaljon.

Ekkor még a sárkánynál is megdöbbentőbb dolog történt. S mi lehet ennél meglepőbb? Kérdezhetné az olvasó. Hát egy beszélő sárkány. "

Büszkeség és becsület (NAGYON Lassan frissül. Köszönöm a türelmet😂)Where stories live. Discover now