Várakozás - please stand by -

120 12 5
                                    

Az épület, aminek tetején Nessea otthagyta az isteni testvérpárt, az a SHIELD egyik fő épülete a város szélén. Az épület nem túl nagy ránézésre: huszonöt emeletes, patkó alapokon nyugszik, s kívülről nem lehetne megmondani, hogy valójában a fő bázis a felszín alatt kezdődik. Mínusz szinteken tartják a laboratóriumokat, fegyverszobákat, gyakorló helységeket, parkolókat. Az emeleteken az irodák, a konyha illetve a kórházi részleg kap helyet.

Azt hinné az ember, hogy egy ilyen hely tele van ügynökökkel, élettel, de nem. Csendes volt, kihalt. Thorék meglepve és kissé bizonytalanul sétáltak végig a sárgás neonfények által megvilágított folyosókon, nem tudva mihez kezdjenek a helyzettel. Minden lépésük hangosan visszaverődött a falakról, kellemetlen zavarba hozva őket, ahogy mind bennebb és bennebb haladtak a létesítmény szívében.

- Vajon miért hozott ide minket a sárkány? Mit kellene keresnünk? – suttogott Thor, ahogy el-elhaladtak az irodák elött. Furcsa mód minden ajtó tárva nyitva volt, a redőnyök felhúzva, rálátást biztosítva minden szobára.

- Inkább kit? Azt mondta, hogy vár ránk valaki. Ezt te is hallottad? – fordultak egy hang irányába mindketten az egyik elágazásnál. Némán biccentettek, ahogy a tekintetük találkozott, és óvatos léptekkel haladtak, hogy kiderítsék, ki van még itt rajtuk kívül.

A szobának, ahonnan a hangok jöttek, az volt az egyedüli, amelynek az ajtaja zárva és nincs belső elválasztó ablaka, mint az összes többinek, amik mellett elhaladtak. Mintha, azt akarnák, hogy ide nézzenek be. A hangok is felerősödtek: surlódás és kivehetetlen motyogás, ami azon nyomban elhalt, ahogy megálltak az ajtó elött.

 Ebben a feszült pillanatban, Loki a kilincs után nyúlt, de az ajtó másik oldalán lévő személy megelőzte.

Aztán két dolog történt: a lendületesen kivágódó nyílászáró orrba vágta a feketehajú szereplőnket, rákényszerítve, hogy begörnyedve hátráljon pár lépést. A másik dolog, pedig Thor és a mosdóból (igen, ez egy fürdőszoba volt, ezért nem volt belső ablaka) kilépő pillanatnyi elképedt megdermedése, amint szembe néztek.

 Egy fiatal vállig érő, fekete hajú ismerős arcvonású nő volt az, SHIELD-es egyenruhában. Csak álltak egymással szemben, mozdulatlanul, mintha attól félnének, ha csak megszólalnak, akkor a másikuk eltűnik, mint egy szellem.

 A pillanatot Loki fájdalmas felszisszenése törte meg, ahogy a törött orrát visszaigazította a helyére.

- Thor? – törte meg a csendet végül a nő.

- Thor? – törte meg a csendet végül a nő

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

- Sif? Hogy...? - nem tudta folytatni, mivel az említett beléfojtotta a szavakat egy öleléssel. Thor először fel se fogta mi történik, de amint érzékelte, hogy Sif tényleg fizikailag is jelen van és nem egy látomás, azonnal szorosan viszonozta a gesztust. Egyik se eresztette el a másikat.

- Én jól vagyok. Semmi gond. Tényleg. – szólalt meg Loki mellettük, véres kezével legyintve egyet.

- Mi történt a szemeddel? Hogy kerültök ide egyáltalán? – kérdi Sif, az ölelésből kibontakozva, ahogy jobban szemügyre veszi őket, majd izgatottan hozzáteszi - Hol vannak a többiek? Fandral, Hogun és Volstagg, ők is veletek vannak?

Büszkeség és becsület (NAGYON Lassan frissül. Köszönöm a türelmet😂)Onde histórias criam vida. Descubra agora