A nevem...

185 16 11
                                    

- Nem hiszem el, hogy csak így kirakott! Hé! Nyissa ki! A szemüvegem is bent maradt!- dörömböl felháborodva Tony a Sanctum kapuján, persze hasztalanul. Miután meghallották a női hangot a hátuk mögül, épp fordultak volna meg, hogy arcot is párosíthassanak hozzá, de egyazon időben Doctor Strange portált nyitott és kint találta magát Bruce-al az épület elött. Stark nem szerette, ha valamit el akarnak titkolni előle, vagy ha valamit nem tud. Az őrületbe tudja kergetni és képes minden követ megmozgatni, hogy kiderítse.

- Péntek, nézz utána ennek a Miss. Lennox-nak. Interneten, hivatalos-titkosított aktákban, rendőrségi nyilvántartásban, mindenhol. Tudni akarom, hogy ki ez a nő. - Bár már volt egy sejtése.

- Igen uram. Beletelik egy kis időbe. - erősítette meg az A.I. mobilon keresztül.

- Azonnal jelezd, ha kaptál valamit róla. Bruce? - kezdi keresni a barátját, mikor észleli, hogy az elkóborolt mellőle. Utána futott és a karjánál fogva maga felé fordította.

- Bruce. Nehogy itt merj hagyni, öregem. Ebben már ketten vagyunk.

- Tony, én nem tudom. Durva időszak áll mögöttem. Csak szeretném felkeresni Natashát és ebből az egészből inkább kimaradnék. - dörzsölte össze a kezeit.

- Figyelj, megértem, tényleg. De a kalóz mindkettőnket hivatott és akármennyire is hízelgő az ötlet, hogy lássam kiborulni, mikor meglátja, hogy nem vagy ott, azért ezt mégse kéne - próbálkozik Stark hatni Bannerre, aki látszólag kezd meginogni - Te is válaszokat akarsz, ugye? Na, látod! Utána felkeresheted a vörös bombázót. A pokolba! Én is segítek neked! Mit szólsz, áll az alku? - ereszt meg egy reménykedő mosolyt Tony.

Bruce még mindig bizonytalanul, de azért bele megy és kezet ráznak.

- Lássuk milyen szipi-szupi járgányt sózott ránk ez az ember - veszi elő a kocsikulcsot Tony és megnyomja rajta a gombot. Mivel jobbra tőlük parkolt egy piros Lamborghini, valamiért mindketten azt a járgány figyelték és várták, hogy felcsipogjon. Viszont a kedves villogó üdvözlés meglepetésükre a másik irányból hallatszódott. Mindketten felvont szemöldökkel odakapták a fejüket. Bruce azonnal elmosolyodott, kezét a szája elé kapta, nehogy hangosan felröhögjön. Míg Stark pár pillanatig csak pislogott.

- Lehetne rosszabb is. - szállt be Bruce.

- Ez csak egy rossz álom. Az a félszemű kalóz az idegeimmel játszik! - mormogta Tony, miközben kinyitotta a sofőr oldali ajtót.

Ez a jármű egy szürke Fiat Multipla volt. A kormánykereken volt egy kis post it: „Egy karcolást se lássak rajta, Stark! U.I. Nem működik a rádió. F."

- Csodálatos. - dünnyögte, miközben gyújtást adott rá - Éhes vagy, Bruce? Megállunk a mekiben.




Eközben a Sanctumban:

- Ez nem volt túl szép tőled, Stephen! - húzza el a száját Nessi, ahogy lehajol, hogy felvegye Stark itt felejtett szemüvegét a fal mellől.

Kicsit megtörölgeti és elkezdi szemügyre venni. Látszólag semmi sem különbözteti meg a társaitól, mégis mikor a szeméhez emeli, a lencsék pirosan kezdenek villogni kivetítve a HOZZÁFÉRÉS MEGTAGADVA szöveget. Ezt látván, Nessi váll rántva inkább elrakja. Sok mindent tud a bosszúállokról, figyelte őket és persze, hogy ha egyszer kezébe került Anthony Stark technológiája, akkor kíváncsiságból megszemléli, hogy hátha beletekinthet egy zseni munkájába. De nem, ami várható volt, hiszen mégis csak STARK fejlett technológiáról van szó. Egy próbát azért megért.

- Túl sok kérdésük lett volna hozzád. A válaszokra még várhatnak egy órát, gondolom, úgyis tisztázni kell majd mindent. Most megmenteném mindkettőnket ettől és javaslom, hogy élvezzük ki egy kicsit a nyugalmat. Ahogy látom, rád fér - int a fejével Nessi kezére, ami vérzett. Nem súlyosan, hiszen gyorsan gyógyul. Átok és áldás.

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Mar 31, 2020 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Büszkeség és becsület (NAGYON Lassan frissül. Köszönöm a türelmet😂)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora