Bu sabah yine ısrarla çalan alarm sesleriyle uyandım.. Uyanmak!! Benim için dünyada ki en zor şeylerden biri.. Oje sürmekten bile daha zor.. Dışına kaçırmadan böyle özenle neyse neyse ne diyorum ben! Ailem İzmir de ben üniversite için geldiğim İstanbul da teyzemle yaşıyorum.. Kalkıp elimi yüzümü yıkadıktan sonra mutfağa gittim.. Seniha Sultan yine harikalar yaratmış!
Şebnem: Vay vay vay Seniha Sultan sende ne hünerler varmış yahu. Bu hünerlerden her gün faydalansak ya?
Seniha: Aman cıvıma hemen Şebnem bugün içimden böyle geldi ama her gün böyle olmaz boşuna ümitlenme canım.
Dedi ve yanağımdan bi makas aldı..
Oturdum kahvaltımı yaptım.. Okula geç bile kalmıştım..
Şebnem: Ohoo Seniha Hanım nerdeyse geç kalıyoruz ve uyarılmıyoruz nerde senin bu dakikliğin?
Dedim ve hemen odama koştum... Arkamdan teyzemin gülme seslerini duyabiliyordum..
Her zaman ki gibi şık ama okula uysun diye biraz sade kısacası mükemmel bir şekilde giyindim..
Şebnem: Ben çıkıyorum teyzoşş!
Seniha: Tamam canım dikkatli ol!
Babamın okul hediyesi son model bembeyaz arabama binip okulun yolunu tuttum..
Okula vardığımda yine her zaman ki o havalı girişimi yaptım.. Bütün gözlerin üstümde olduğunu gayet iyi biliyordum... Bitek göz hariç Selim'in gözleri..
Arabadan indim karşımda yanında her zaman ki gibi koyun sürüsü gibi kızlar!
Yanından geçerken yüzüme baktı! Çok heyecanlandım ama hiç belli etmedim.. Çünkü Şebnem Gürsoy olmak bunu gerektirir! Herhangibir erkekmiş gibi bakıp geçtim.. Bunu niye yapıyorum yaaaa!
Ama bi dakika bi dakika! O da en az benim kadar gururlu biri. Belki o da benden hoşlanıyo ama gururundan açılamıyo!! Umarım öyledirrrr..Derse girdik.. Bi ödev konusu için hoca sınıftakileri gruba ayırdı.. Bense yılışık Arda ve kendini havalı sanan ama tam bir kezban olan Hülya ile aynı gruptaydım! Bu aşırı sinir bozucu.. Selim se 4 tarafı denizle çevrilmiş bi ada gibi 4 kızla aynı gruba denk geldi.....! Lanet olsun!!!
Bu berbat gün biter bitmez kendimi eve attım..
Seniha: Neyin var Şebnem? Yüzünden düşen bin parça?
Şebnem: Sınıfta bir ödev için gruplara ayrıldık ve bil bakalım beni grubumda kimler var?
Seniha: Çatlatmasana adamı Şebnem kimmiş?
Şebnem: Yılışık playboy Arda bey ve kezbanların everesti Hülya! İnanabiliyomusun? Benim seviyem ilkokul 1 den beri bu kadar düşmemişti teyzoş kederlerdeyim......
Seniha: Şebneem abartma. Hem bu Arda dediğin çocuk gayet yakışıklı ve de senle ilgileniyo belli ki.
Şebnem: Aman teyzoş aman kalsın onun ilgisi!
Biz bunları konuşurken telefonum çaldı.. Kainat arıyordu!
Şebnem: Kainat!
Kainat: Şebnem! Çok özledim seni..
Şebnem: Bende hemde çokk.
Kainat: Sana bir sürprizim var Şebnem sıkı dur!
Şebnem: Neymiş neymiş çabuk söyle!
Kainat: .........................................................
Şebnem: Ne! Ciddi misin?!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zor Aşk ~ Askıya Alındı ~
RomanceHayır, hiçbir zaman beni fark etmeyecek. ona hep böyle uzaktan bakıcam ... Etrafında bu kadar kız varken bunu nasıl başarıcam bilmiyorum Ben Şebnem Gürsoy . İstanbulun en iyi üniverstesinde okuyorum Ailem gayet varlıklı. Bitmek bilmeyen bir özg...