Untitled Part 9

79 4 1
                                    

Selim: Şebnem! Aşkım!!

*********Şebnem'in Anlatımından ********

Neler oluyor yaa! Hoşuma gitmedi de değil haniii ama yine de şaşırdım?

Şebnem: Selim? Sen iyi misin??

Selim: Seni sapasağlam gördüm artık daha iyiyim! Gelsene niye orda kaldınız?

Kainat'la bakıştık! O da şaşırmıştı.. Selim'in yanına doğru yürüdük..

Selim: Arkadaşın Kainat'ı ilk defa görüyorum hiç tanıştırmamıştın?

Şebnem: Şeyy.. Yeni geldi İzmir den de....

Yatağın yanındaki sandalyeye oturdum.. Selim bi anda elime uzandı ve sıkıca kavradı..

Selim: Çok üzgünüm hayatım sana bunları yaşatmak istemezdim!

Benim gözlerim faltaşı gibi açılmıştı!! Kainat'a baktım onun gözlerinin de benimkilerden farkı yoktu..

Şebnem: Yok benim bişeyim yok zaten de.. Şeyy biz Kainat'la gidip bi doktorunla görüşelim sen dinlen..

Dedim.. Peki anlamında kafasını salladı..

Selim: Çabuk gel Şebnem!

Şebnem: Ta- tamam!

Kainat'ın kolundan tutup dışarı çıkardım..

Şebnem: Kainat ben yokken neler oldu? Nesi var Selim'in.. Hayır bi şikayetim yok aslında amaaaa yaniiii nasıl oldu??

Kainat: Bilmiyorum ki doktoruyla görüşelim bi hadi..

Tamam dedim ve doktorun odasına gittik.. Kapıyı çalıp içeri girdik..

Doktor: Bugün taburcu olabilirsiniz Şebnem hanım..

Dedi..

Şebnem: Sağolun doktor bey ama ben buraya Selim için geldim.. Nesi var onun? Biz bu kazadan önce sadece sınıf arkadaşıydık.. Ama az önce yanına gittik bana "aşkım" dedi?? Hiçbişey anlamadım?

Doktor hafifçe gülümsedi..

Doktor: Şebnem hanım Selim bey bir beyin travması geçirdi ve beyninde ufak hasarlar oluştu ama geçici hasarlar.. Bunlardan biride hafıza kaybı yani bazı şeyleri hatırlamama ama başka bir belirtiside olmayan bir şeyleri varmış gibi hatırlamak tam tersi yani! Ama bu herhangi bir şey olmaz kısacası anlatmak istediğim şey Selim bey kazadan önce size karşı bir şeyler hissediyomuş galiba ki şimdi bu şekilde davranıyor!

Dedi tekrar gülümseyerek.. Benimse ağzım açık kalmıştı! Onunda benden hoşlandığına mı sevineyim, şuanda sevgili olduğumuzu sandığına mı sevineyim bilemedim???!

Şebnem: Anladım doktor bey teşekkürler..

Dedim ve Kainat'la birlikte dışarı çıktık..

Kainat: Şebnem bu nerdeyse milyonda bir olacak bişey ve sana denk geldi!!

Şebnem: Kazadan öncede benden hoşlanıyormuş yaaa!!!
Hissettiklerim yanlış değilmiş!!

Ağzım kulaklarımdaydı!!

Kainat: Eee ne yapacaksın? Aranızda bir şey varmış gibi davranıcak mısın sende yoksa iyileşmesini mi bekleyeceksin??

Şebnem: Tabii ki ona istediği gibi davranıcam bi hastaya ters yapmak bize yakışmaz Kainatcım! Zaten bana karşı hisleri olduğunu biliyorum artık iyileştikten sonra her şey daha kolay olur!

Kainat: Alemsin Şebneem..

Dedi ve ikimizde gülmeye başladık..

Şebnem: Almila nerde? Bu mutlu günümde onu da yanımda görmek isterdim??

Kainat: Ayyyyy senin olaylara daldık onu unuttuk bak!!

Şebnem: Noldu kii?

Kainat: Bunun Akif varya?

Şebnem: Eee nolmuş onaa?

Kainat: O Akif değil miş?

Şebnem: Ha? Kainatcım Türkçe konuşsan tatlım??

Kainat: Ya yalan söylemiş aslında adı Özgü müş! Almila'ya ben senin fallarında çıkan Akif Tatlıcı'yım demiş resmennn!!

Şebnem: Bir öküz daha!

Kainat: Ben Almila'yı bulup getireyim!

Şebnem: Bende müstakbel sevgilim Selim'in yanına gideyim bi madem!

Kainat: Tamam orda buluşuruz!

Dedi ve gitti.. Bizim hayatımız 3 tarafı öküzlerle çevrili bir ada gibi yaa! Arda bide şimdi Özgür çıktı!

*********** Kainat'ın Anlatımından************

Can gideli bir saat olmuştu.. Arayp bi teşekkr mü etsem her şey için diye düşündüm Almila'yı ararken! O anda da Almila'yı gördüm.. Bi bankta oturuyordu.. Yanına gittim..

Kainat: Kuzuum. İyi misin?

Almila: İyiyim iyiyim..

Kainat: Ya boşverrr ona haddini bildiririz merak etme canım benim! Kimse bizim Almilamızı üzemez!

Gülümsedi ve sarılsıkk..

Kainat: Senin haberin yok tabii!

Almila: Neyden haberim yok?

Kainat: Selim uyandı ve Şebnem'le sevgili olduklarını sanıyo..

Almila: Ciddi misin??

Kainat: Hadi gidelim gözlerinle gör..

Tamam dedi ve hastaneye doğru yürüdük..

******** Şebnem'in Anlatımından- **********

Selim'in odasının önüne geldim ve saçımı başımı düzelttikten sonra içeri girdim..

Şebnem: Selimcimm! Bebeğimmm?

Bi anda duraksadım!! Bunun ne işi var burda yaaaa!!!!!!

Zor Aşk ~ Askıya Alındı ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin