Bunun ne işi var burada!! Kezbanların everesti, paçozların kraliçesi Hülya gelmiş!!
Selim: Aaa Şebnem gelsene aşkım bak sınıf arkadaşımız Hülya gelmiş..
Hülya: Aşkım mı!!
Bunu söylerken bi bana bi Selim'e nakıyordu.. Şaşırdı tabi kezboş.
Şebnem: Aaaa evet hayatım Kez- ay pardon Hülya gelmiş..
Hülya: Siz.. İkiniz ne zaman çıkmaya başladınız..
Şebnem: Çıkmaz ayın son perşembesi canım.
Hülya: Ha?
Selim: Şebneem. Baya oldu.. Haberin yok mu senin?
Hülya: Ha- hayır..
Şebnem: Artık var canım.. Hadiii hasta ziyaretinin kısası makbuldur.. Şööyle kapının önüne alalım seni..
Bunları söylerken bi yandan Hülya'nın kolundan tutup kapıya doğru sürükledim..
Hülya: A şey ge- geçmiş olsun Selim..
Selim: Teşekkürlerr!
Dedi ama çoktan kapıyı suratına kapatmıştım kızın.
Selim: Sen beni kıskandın mı??
Bi yandan sırıtıyodu..
Şebnem: Kimm? Benn? Şebnem Gürsoy asla bir kezbanı kıskanmaz
ancak ona acıyabilir..Selim: Hee tabi tabi..
Şebnem: Seliiim gülme yaa!
Selim: Tamam tamam.. Niye hoşlanmyorsun bu kızdan?
Şebnem: Ondan belediye hoşlansın aşkım boşver şimdi onu yaaa sen iyi misin? Ağrın var mı?
Selim: Yoo iyiyim bugün.. Artık çıkmak istiyorum şu dört duvar arasından..
O anda kapı açıldı.. Almila ve Kainat paldır küldür içeri girdi..
Şebnem: Tabii giriniz!
Dedim imalı imalı..
Kainat: A şey pardon ya..
Selim: Bu kim Şebnem?
Dedi Almila'yı göstererek..
Şebnem: O da Kainat gibi benim İzmir'den arkadaşım aşkım! Yeni
geldiler daha.. tanıştırma fırsatım olmadı..Almila: Aşkım???
Kainat ve ben hemen Almila'nın yüzüne baktık..
Almila: Haa şeyyyy evet evet! Selim sen nasılsın bu arada?
Selim: İyiyim teşekkürler..
Bi pot kırmadan Almila'yı susturabildik şükür..
--------- 3 GÜN SONRA------------
Nihayet hastaneden çıkmıştık! Selim de taburcu oldu.. Herşey iyi gidiyo!!
****** Kainat'ın Anlatımından *******
Ege'yi bulma çalışmalarıma devam ediyorum.. Tiyatro ya bugün bidaha gidicem belki ordadır..
******** Almila'nın Anlatımından***********
Hastane de gerçek adının Özgür olduğunu öğrendikten sonra akşam beni aradı.. Ama hiçbişeyden haberi yoktu yani duyduğumu fark etmemiş.. Aradığında:
Almila: Alo Özgür bey!
Özgür: Öz- Özgür mü? Aaa şeyy ben Akif.
Almila: Boşuna o pis yalanını devam ettirme senin Özgür olduğunu
biliyorum pis yalancı!Özgür: Almila dinle beni! Bak kötü bi niyetim yoktu onu söylerken!
Sadece sana yakın olmak istedim!Almila: Ama yakın falan değilsin artık! Çoooook uzaksın bidaha sakın arama beni!!
Dedim ve yüzüne kapattım.. Niye hiçbişey yolunda gitmiyor???!
Hemen mekan aklıma geldi! Ben henüz gerçek Akif Tatlıcı'yla konuşmamıştım ki?? Belki yoga merkezini açarsam kafamı dağıtmış olurum.. Bu yaşadıklarımı unuturum.. Bu yüzdeeen bugün o mekana tekrar gidicem..
Sabah kahvaltıdan sonra Şebnem Selim'le buluşmaya gitti.. Kainat da bi işim var dedi çıktı.. Bende mekana bakmaya gideyim bari dedim ve çıktım.. Kapıya geldiğimde o Özgür'le tanıştığımız gün aklıma geldi!! Pozitif düşün Almila! Pozitiiiif!
Kapıyı çaldım ve içeri girdim..
Gerçek Akif Tatlıcı pek hayalimdeki gibi çıkmadı açıkcası neyse zaten onun peşini bıraktım ben! Şu an önemli olan sadece yoga merkezi!!
Almila: Merhaba!
Akif: Merhaba Almila hanım! Geçen gün bekledim ama gelmediniz?
Almila: ya geldim aslında ama şeyyy! Önemli bi işim çıktı da neyse detayları konuşalım biz...
Konuştuk ve anlaştık!! Mekanı kiraladım bile!!! Sonunda yoga merkezimi açabilicem!!!
******* Kainat'ın Anlatımından ********
Tiyatro merkezinin kapısına geldim ve derin bi nefes aldım! İçeri girdiğimde bi de baktım ki bir tiyatro oyunu sergileniyor!! Boş bir koltuğa oturdum ve izlemeye başladım.. Bi de ne göreyim!!! Başrolde Ege var!!! Allah'ım sonunda buldum onu! Bi ara Ege diye bağırmak geldi içimden ama tuttum kendimi.. Oyunun bitmesini bekledim... Biter bitmez kulise koştum! Ege'nın odasını buldum.. Kapıyı çaldım ve içerden "gir!" sesi gelince hemen girdim..
Kainat: Ege!
Ege: Pardon? Tanıyamadım??
Kainat: Ben.. Ben Kainat hani liseden??
Biraz düşündü..
Ege: Ha! Hatırladım..
Kainat: Nasılsın?
Büyük bi sevinçle söylemiştim bunu!
Ege: İyiyim iyiyim ama benim gitmem lazım sonra konuşuruz artık..
Dedi ve çıktı! Pencereye koştum ve gördüğüm manzara karşısında şok oldum resmen! Nasıl yaa!!!
************ Şebnem'in Anlatımından ************
Sabah Selim'le buluşup beraber okula gittik.. Çabuk toparlandı Allah'tan! Okula o meşhur girişimi bu kez Selim'le beraber yaptım ve her zamanki gibi gözler üzerimizdeydi.. Özellikle kızların ağzı bi karış açık kaldı resmen.. Etraftan "bunlar ne zamandan beri çıkıyor yaaa" sesleri duyuyordum ama aldırış etmedim..
Sınıfa elele girdik... Hülya paçozu morarmıştı bileee! Sıramıza oturduk..Şebnem: Aşkım ben bi lavaboya gideyim makyajımı tazelicem!
Selim: Tamam hayatım!
Lavaboya gittim ve makyajımı tazeleyip çıktım.. Koridorda yürürken karşıma Arda çıktı!
Arda: Selim'le çıkıyor musunuz gerçekten?
Şebnem: Pardon da sanane!
Arda: Nasıl sanane ya!!
Şebnem: baya bildiğin sanane! Sa-na-ne!!
Arda birden üstüme yürümeye başladı..
Şebnem: Noluyo be!
Hafiften tırsmaya başlamıştım kiiiiiii bi ses geldi!!
X: Noluyo lan burada!!!!!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zor Aşk ~ Askıya Alındı ~
RomanceHayır, hiçbir zaman beni fark etmeyecek. ona hep böyle uzaktan bakıcam ... Etrafında bu kadar kız varken bunu nasıl başarıcam bilmiyorum Ben Şebnem Gürsoy . İstanbulun en iyi üniverstesinde okuyorum Ailem gayet varlıklı. Bitmek bilmeyen bir özg...