Aku mengeluh. Badan aku dah penat asyik terbaring dengan garinya lagi. Rimas tahu tak? Dah lah phone aku pon dia ambik. Dia fikir aku boleh call orang minta tolong ke? Bapa aku maybe tak kisah pasal aku. Nak harapkan kawan? Kawan pon aku takde. Kenapa lah malang sangat hidup aku ni.
Uncle Is masuk semula dalam bilik aku. Dia bawak makanan. Dia lepaskan gari aku dekat tangan tapi dia rantai leher aku.
"Ap...apa ni?" Soal aku cemas. Kenapa kena rantai leher? Nasib baik rantai tu panjang. Kalau tak habis aku.
"Ingat aku tuan kau. Dan kau anjing aku" Kata Uncle no Tuan Is. Aku hanya menunduk.
"Dah makan. Sebab lepas ni diorang pulak nak makan kau" Kata Tuan Is. Makan? Jangan cakap diorang nak...oh no no no...aku taknak.
"Makan lah bodoh!!" Jerkah Tuan Is. Aku terus makan makanan yang di depan mata aku.
Lepas je makan dua orang tu datang dekat dengan aku. Aku mengundur tapi lepastu aku tersekat. Dah tentu aku dekat atas katil. Memang lah. Dua orang tu terus pegang tangan aku. Aku meronta. Disebabkan geram lelaki tu terus tampar aku sampai pengsan. Aku tak pasti sama ada sebab sakit atau sebab mengejut sampai aku boleh pengsan.
Bukak je mata aku tengok aku dah ada dekat tengah tengah bilik. Terikat dalam keadaan berdiri tanpa pakai apa apa. Tangan tergantung kaki terkangkang. Diorang berdua terus datang dekat aku. Seorang dekat depan dan seorang lagi dekat belakang. Yang dekat belakang sibuk main bontot aku. Lepastu cium tengkuk aku. Geli wei...mengeliat aku. Dari tadi aku tahan mendesah. Yang dekat depan pulang main puting dengan batang aku. Sebelah puting aku dia picit sebelah lagi dia cium and gigit. Aku punya batang dia ramas. Bila aku melawan dia terus genggam batang aku kuat kuat. Sakit wei.
"Eemmm" Akhirnya terkeluar juga bunyi dari mulut aku. Yang depan aku dah tersengih. Aku rasa ada sesuatu bergesel dengan bontot aku. Aku pandang belakang nampak batang dia dah keluar dari seluar. Lebih kurang 8cm maybe.
"Tak tolong jangan" Rayu aku. Yang depan aku ni rendah kan sikit tali supaya aku boleh membongkok. Dia bukak seluar dia dan hala batang dia dekat mulut aku. Aku geleng kepala. Memang tak lah aku nak isap. Batang dia ni kecik sikit lebih kurang 7.5 cm. Kot. Kalau masuk dalam mulut aku mesti separuh je. Sebab mulut aku kecik je wei. Orang belakang aku terus jolok batang dia dengan sekali tusukan. Terbeliak mata aku. Sakit wei sumpah sakit.
"Arghhh!!! Sakit!!" Jerit aku. Air mata jantan aku terus keluar akibat perit. Lelaki depan aku terus masukkan batang dia dalam mulut aku.
"Hisap. Kalau kau gigit nahas kau" Betul tekaan aku. Separuh sahaja yang masuk. Tapi lelaki depan aku ni tetap paksa sampai semua batangnya masuk dalam mulut aku. Sampai ke tekak wei. Alu rasa nak termuntah. Orang belakang masih lagi mendayung sambil tepuk bontot aku.
"Ermm" Desah aku. Sakit wei. Aku rasa lubang bontot aku dah melecet sebab dia tak pakai apa apa pelincir.
"Ergh...kenapa ketat sangat lubang kau ni" Tanya dia. Dia terus dayung dengan laju. Lama juga lah. Dalam 2 jam macam tu. Sah nafsu kuda diorang ni. Lepas 2 jam tu baru diorang pancut. Banyak gila. Sampai terkeluar. Aku dipaksa minum orang depan punya air likat. Aku tak tahu macam mana nak describe pasal benda ni. Kalau nak cuba sendiri. Aku dah letih. Aku ingatkan diorang akan berhenti. Ye lah 2 jam kot.
Diorang buka ikatan aku dan campak aku di atas katil. Diorang tukar posisi. Aku dah penat. Dah banyak kali aku pancut. Macam mana diorang boleh tahan hah? 2 jam sekali pancut je? Seriouslah?
YOU ARE READING
Hamba Binatang
RandomNama aku Mustaqim Hakimi. Orang panggil aku Kimi. Aku anak yatim tiada ibu tapi ada bapa. Bapa aku kaki judi dan kuat mabuk. Semuanya terjadi sejak kematian ibu aku. Satu hari tu aku diculik. Bukan diculik tapi entahlah. Korang baca je lah. Dan ak...