"Boss saya nak pergi tandas sekejap" Kata bodyguard di sebelah Tuan Is. Alu hanya jadi pendengar.
"Kau nak buat apa?" Soal Tuan Is.
"Buat apa lagi Boss. Membuang lah. Kenapa?" Soal lelaki itu.
"Kencing ke?" Soal Tuan Is. Lelaki itu hanya mengangguk.
"Ala kau kencing je dekat mulut budak tu. Kesian dia tak minum air dari tadi" Kata Tuan Is. Membulat mata aku dengar ayat Tuan Is. Gila ke apa dia ni nak bagi aku minum air kancing?
Tuan Is menyuruh seorang lagi bodyguard membaringkan aku. Dia memegang tangan aku. Aku meronta minta di lepaskan. Tuan Is memanggil lagi 2 orang bodyguard untuk memegang kaki aku. Aku mengetap bibir rapat. Salah seorang dari mereka menggenggam batang aku dengan kuat menyebabkan aku terjerit kesakitan.
Lelaki yang ingin kencing tadi terus kencing ke dalam mulut aku. Tersedak sedak aku dibuatnya. Rasa dia disgusting siot. Aku tak tahu nak terangkan macam mana. Rasa sendiri lah.
"Boss boleh tak kitorang nak tu" Soal salah seorang dari mereka. Tuan Is mengangguk. Tuan Is memberi aku pil tidur dan tak lama kemudian aku terus terlelap.
Buka je mata aku dekat satu bilik. Macam stor. Entahlah. Bila aku tengok diri aku sekarang aku ada dekat pasung. Kau tahu kan? Pasung tu tinggi sikit so aku dalam keadaan membongkok. Pasung tu letak kepala dengan tangan aku. Keadaan aku sekarang ni berbogel. Dah lah menonggeng. Macam mengalu alukan batang masuk je.
"Wei korang dia dah bangun lah" Kata seseorang. Rupanya dia salah seorang dari bodyguard tu.
"Tt...tolonglah lepaskan aku" Rayu aku. Tapi mereka hanya mengabaikan.
"Arghh!!!" Sh*t aku lupa vibrator tu still dalam bontot aku. Diorang tergelak melihat aku kesakitan. Vibrator tu diorang matikan. Aku namakan L1, L2, L3 dengan L4 je lah.
L1 datang dekat aku. Dia mendekati punggung aku. Jari dijolok dalam lubang bontot aku. Dia mengambil vibrator itu dan diletakkan di tepi. Sakit wei dia jolok macam tu je. Badan aku dah lenguh sebab membongkok.
L2 datang mendekati L1. L3 datang depan aku. L4 datang dekat batang aku. L1 dengan L2 bermain dengan bontot aku. Diorang terus jolok batang masing masing dalam lubang aku. Kau boleh bayang tak batang sebesar tiga batang penyapu setiap sorang. Lopong wei. Menjerit aku bila diorang masuk serentak.
"Kemut lah bodoh!!" Jerit mereka berdua. Aku dah terjerit. Masa ni L3 ambil peluang nak masukkan batang dia dalam mulut aku. Sampai tercekik aku. L4 kulum batang aku. Tangan dia picit picit puting aku.
"Ahh...eemmm...errmmm...ahh....ermmmm....ermmm" Desah aku bila dia jilat dekat telur aku. L3 menarik narik kepala aku memaksa aku untuk kulum sampai habis batang dia. Air mata aku mengalir sebab batang dia terkena tekak aku. L3 terus pancut dalam mulut aku.
"Kau telan sekarang" Paksa L3. Dengan terpaksanya aku menelan semua air mani tu. Aku dapat rasakan batang aku berdenyut. Sikit lagi nak keluar air tu tapi L4 terus lepaskan batang aku.
"Kau jangan pancut. Kalau kau pancut kitorang masukkan empat batang dalam lubang bontot kau tu" Sedaya upaya aku tahan. Diorang memang seksa batin aku wei. L1 dengan L2 pancut dalam lubang aku. Berbuih sampai terkeluar air mani tu sebab banyak sangat. Diorang tukar posisi. L3 dengan L4 pergi dekat bontot aku. L1 dekat mulut dan L2 dekat batang aku. Diorang semua buat benda yang sama. Aku dah tak tahan dan aku terpancut.
"Kau pancut?" Soal L2. Diorang semua pandang aku sinis. Terus semua pergi dekat lubang bontot aku.
"Jj...jangan" Kata aku perlahan. Aku dah penat. Sorang sorang masukkan batang diorang dalam lubang bontot aku.
"Ketat sial" Kata L3. Sekarang ni batang L1, L3, dengan L4 dalam bontot aku. L2 terus masukkan batang dia dalam lubang bontot aku. Dah tak boleh masuk pon dia paksa juga. Habis saru lubang tu diorang teroka sampai dioramg pancut.
Plup
Plup
Plup
PlupSorang sorang cabut batang masing masing. Diorang tergelak. Apahal siot. Aku nak tahu jugak penyebab dia mana tahu aku boleh gelak sekali.
"Sampai berdarah lubang bontot budak ni" Kata salah seorang dari mereka. Aku tak tahu siapa sebab tak nampak. Tapi seriouslah berdarah? Terus masing masing bergerak ke arah batang aku yang tergantung tu. Apa pulak yang diorang nak buat kalini?
YOU ARE READING
Hamba Binatang
RandomNama aku Mustaqim Hakimi. Orang panggil aku Kimi. Aku anak yatim tiada ibu tapi ada bapa. Bapa aku kaki judi dan kuat mabuk. Semuanya terjadi sejak kematian ibu aku. Satu hari tu aku diculik. Bukan diculik tapi entahlah. Korang baca je lah. Dan ak...