four

3K 32 1
                                    

Vibrator masih lagi dipasang. Pintu bilik aku tiba tiba dibuka. Terpancullah wajah uncle Is.

"Uncle...lepaskan Kimi uncle" Rayu aku sambil mendesah dan mengeliat kesakitan. Uncle Is mendekati aku. Dia mencengkam rahang aku dengan kuat.

"Berapa kali aku cakap panggil aku tuan. Ingat yang kau tu anjing aku" Kata Uncle Is. I mean Tuan Is. Tuan Is segera mematikan vibrator.

"Aku ada buat peraturan untuk kau" Kata Uncle Is. Aku hanya memandang dia dengan pandangan redup.

"Memandangkan kau anjing jadi aku nak kau ubah personality kau macam anjing yang sebenar" Kata Tuan Is sambil tergelak jahat.

"Ap...apa maksud tuan?" Soal aku sambil membulatkan mata.

"Apa maksud aku? Maksud aku ialah aku nak kau makan macam anjing. Kau tau kan. And kau tahukan aniing makan dalam mangkuk. So aku nak kau makan dalam mangkuk anjing tu. Tidur pula aku rasa kau tak boleh tidur dekat sini. Kau akan tidur dekat luar laman belakang rumah. Dekat rumah anjing. Takpe dekat situ aku suruh orang buat rumah anjing untuk kau ok" Kata Uncle Is sambil tersengih sinis.

"Tt..tak tuan tolonglah lepaskan saya" Rayu aku. Kau gila ke apa? Tidur dekat luar lepastu makan pakai mangkuk anjing.

"Di sebabkan kau merayu. So aku tambah peraturan. Aku nak kau berjalan macam anjing" Uncle Is tersengih sinis dan menghidupkan vibrator semula tetapi hanya low. Mengeliat badan aku sebab kegelian.

"Tt...tuan... Ahhh...tt...tolonglah ja...ngan...ahhh....macam ni" Kata aku sambil mendesah.

"Merayu lagi? Ok aku cuma akan bagi kau makan sisa je. And kau kena makan depan aku" Kata Tuan Is. Dia terus keluar dari bilik aku. Tak lama kemudian pandangan aku gelap. Akhirnya aku tidak sedarkan diri.










"Woi bangunlah" Seseorang mengejutkan aku. Tiba tiba aku terasa seperti badan ku basah. Tapi kenapa bau hancing? Bila aku bukak mata je aku tengok Tuan Is kencing dekat aku. Aku terus terbangun tengok keadaan sekeliling. Kenapa aku ada dekat luar. Aku tengok diri aku. Hanya berseluar pendek sahaja. Tiada seluar dalam. Gila ke apa? Tangan dan kaki aku tidak bergari tapi leher aku tidak selesa. Aku pegang leher aku. Sh*t. Dia rantai leher aku pakai rantai anjing. Ada satu kayu dekat sebelah aku. Lebih kurang macam paku bentuk dia. Aku tengok ada rantai. Ouh rantai yang digunakan untuk rantai leher aku. Aku nak cabut tapi tak boleh sebab kayu tu dah termasuk dalam tanah.

Tuan Is memberi aku makanan di dalam mangkuk anjing. Nasi goreng ayam. Tetapi cuma ada tulang ayam dan sisa isinya.  Ada nasi lebih kurang secupak. Aku nampak ayam yang sudah digigit. Seriouslah dia nak aku makan ni je?

"Kau tengok apa lagi? Makan lah cepat!!" Jerkah Tuan Is membuatkan aku terkejut.

"Ingat. Makan macam anjing" Tuan Is tertawa sinis. Dia duduk di meja yang terdapat di laman belakang. Ada bodyguard di kiri dan kanan Tuan Is. Aku membuat gaya seperti merangkak dan memakan sedikit demi sesikit. Terpaksa makan atau aku akan mati kebuluran. Air mata aku menitis. Aku diperlakukan tidak ubah seperti binatang yang sebenar. Binatang pon mungkin lagi bahagia dari aku. Aku nak keluar dari sini.

Hamba BinatangWhere stories live. Discover now