Titon Näkökulma:
Nukkuminen on yks asia mitä mä rakastan, ja se on oikeesta ainut asia mitä teen. Ja siis nukkuminenhan yöllä on aivan yliarvostettua, joten mun faija pitää huolen siit etten nuku yöllä.
Esimerkiks viime yönä se hillu kännis tääl sen frendien kaa ja se melu oli niin jumalattoman kova että juu en nukkunu.. no tein virheen ja menin sanoo sille et pitää turpansa kiinni, okei ei tehä musta kovista.. mä en todellakaan sanonu noin, mä sanoin et voiks se olla hiljaa, ja se hakkas mut. Mun veli Tomas pitää yleensä huolen et faija hakkaa mielummin sen ku mut, mutta Tomas ei ollukkaa kotona nyt.
Eli siis mun naama ja kyljet on hakattu ja potkittu, ja näytän rumemmalta ku yleensä.. Ni sen lisäks mun synttärit on tänään, jippii!
Mä otan mun puhelimen laturist ja nousen istuu mun sägylle.. Mä selailen mun puhelinta ja sen jälkeen meen avaa mun viestit.
Noah: Hyvää synttärii Tito! Pidä Jeesus mielessä ja housut jalassa..
juu toi on mun isoveli Noah, se ei ihan oo peril mun asiost mutta onhan se ihan jees et se luulee et mull on muutaki elämää ku nukkuu omassa sängyssä. Se jätti meiät vuos sitte ja muutti omaan kämppään.. Tomas on aik katkera siit vielki.
Minä: Kiitti, ööm juu näin teen..
Tomas: Hyvää synttärii nappula <3
Minä: Kiitti! <3
Tomas: Mull on vihdoin rahaa ni haluuks mennä jollekki synttäri aamupalalle?
Minä: No siis juu voishan sitä.
Minä: Saan tosta viestistä sen kuvan et sä tarjoot?
Tomas: Joo tän kerran.. nähää keskustas?
Minä: Juu, puen päälle ja lähen
Nousen ylös mun rakkaalta sängyltä, ja laitan yövalon päälle et nään minne mä kävelen. Mä meen mun vaate nurkkaukseen, juu mull ei oo vaatekaappii.. mull on nurkka jossa on mun vaatteet jossai säkis.. Alan ettii sielt mulle vaatteit.
Päädyin lopulta mustiin pillifarkkuihin, valkosen pitkähihasen ja sen päälle laitan mustan t-paidan jos on kuva mona lisast.
Katoin viel peilist itteeni ja laitoin mun hiuksii jotenki kuntoo.. Sit otan mun vanssin kulahtaneet kengat nurkasta, joihin muute säästin rahaa varmaa ikuisuuden. Laitan ne mun jalkaan, ja otan mun puhelimen viel messii jonka jälkee avaan mun huoneen oven ja lähen alakertaan.
Alakerrassa mua odottaa taas oikein iloinen yllätys, koko alakerta haisee vanhalle viinalle, kaljapulloi on kaikkial ja osa niist on menny rikki ja sen takii siel on lasinsirui.. Faija on nukahtanu sohvalle, ja mä viel katon et se on kylkiasennos ettei se tukehdu sen omaan oksennukseen. Vaikka vihaan tota ihmistä enemmän ku mitään, ni en haluu et se on mun syy sit ku se kuolis.
Katon viel sen takin taskust jos sielt löytyis rahaa mil maksaa mun bussi matka, ja ihme suuri et siel on sen verran rahaa. Mä otan ne ja avaan ulko-oven ja lähen kävelee dösärille.
<3
Loppujen lopuks oon keskustas ja Tomas on mua dösäril vastas. Astun ulos bussista ja oon valmiina hirveeseen tenttaukseen.
YOU ARE READING
Me ei oltu ikuisuus
RomanceTito Hunter 14 vuotias poika joka on kerennyt kokemaan paljon kauheita asioita, jaksamisen kanssa on vaikeuksia ja elämästä ei muuta syytä elää löydy kun veli Tomas.. Mutta jos on jo kerran itsemurhaa yrittänyt riittääkö Tomas enää syyksi elää? Veri...