ollako vai eikö, siinä pulma

43 5 0
                                    

Titon Näkökulma:

Siirryin ulos venaamaan Tomasta, jotenkin ei yllätä että se on myöhässä.

Hottis jätkä käy mun kaa samalla kallonkutistajalla, se hymyili mulle, se on vieläkin hyvännäkönen ja miks en oo nähny sitä ikinä?

Pian meiän vanha romu pysähtyy mun eteen, mä avaan oven ja nousen kyytiin.. Laitan turvavyön nopee, koska Tomasilla on tapana lähtee kaahaamaan ennenku mulla on turvavyö.

Mä oon ihan valmiina lähtöön, mutta jokeri ei liiku mihkään. Mä käännyn kattoo Tomasii, se selailee sen puhelinta.

"Miksi Jokeri ei liiku?" Mä kysyn, ja joo todellakin mä oon nimenny meiän romun.

"Koska mä juttelen Leon kanssa." Tomas sanoo tiuskien.

Mä otan puhelimen taskusta ja alan selailee instagrammii, vaikka en mä juur ketään seuraa. Noahii, Tomasii ja sen frendei, enpä ketää muuta. Mutta iigeessä on kiva selata niit kliseisii surullisii masis tekstei, niitä mä kattelen.

Mä vihaan huutamista ja tiuskimista, mä alan oikeest aina itkee jos joku huutaa tai tiuskii mulle.. Joten tää on suuri ihme etten alkanu itkee nyt. Se on oikeestaa tosi säälittävää.

Pian me lähetää liikkeelle, mä jatkan instagrammin selailuu.

"Eiks sun ois pitäny olla koulussa ja mennä nyt kouluun?" Tomas kysyy

"Huono olo, ni en mee." Mä sanon. Paska puhettahan se on, en mä haluu mennä kouluu. Mä vihaan olla koulussa, mulla ei kirjaimellisesti oo yhtäkään kaverii siellä, mua kiusataan. Mun kiusaaminen on oikeest aik next level ja siit pitäis kertoo jollekin.

"Miks sä valehtelet mulle koko ajan?"

"En mä valehtele, mulla oli aamulla huono olo, ni en menny kouluu." Mä sanon

"No miks sä et ollu koulussa tiistaina tai keskiviikkona?" Tomas kysyy

"Mikä vitun kyselytunti tää nyt on? Sun ei tarvii esittää et sua kiinnostais."

"Mikä vittu sua vaivaa? Mä oon vittu huolissani susta, ja mua vittu kiinnostaa! Kai sä tajuut että sun on pakko käydä kouluu, ja jos sä et haluu mennä sinne ni sun pitää kertoo mulle että mä voin tehä asialle jotain." Tomas sanoo

"Joojoo, mä meen sinne ens viikolla."

"Mä en kuittaa sun poissaoloja jos sä et kerro miks sä et oo ollu sielä tai miks et mee sinne huomenna." Tomas sanoo

"No älä kuittaa"

"Mikä teiniangsti susta on tullu?" Tomas kysyy

"Mua vituttaa. Sä tiuskit mulle, sä et oo ollu himassa kahteen päivään kuuntelemassa sitä paskaa, mä en saa nukuttuu koska siellä on niin vitun kova meteli, mua pelottaa olla siellä, mua ahistaa olla siellä ja sit vittu kahen päivän jälkeen sua taas kiinnostaa ja alotat tollasen vitun kyselemisen."

"Voi vittu, sori Tito! Mä oon oikeest pahoillani, mun ois pitäny olla siellä tai hakee sut sielt pois. Oisit soittanu tai laittanu viestii, ni mä oisin tullu heti hakee sut." Tomas sanoo ja mä mumisen sille jotai.. Tomas huokasee ja tää aihe on nyt todennäkösesti käyty läpi.

"Sä ajoit ohi." Mä sanon, ku me mentiin ohi meiän kadult.

"Mä tiiän"

"Mihin me ollaan menossa?" Mä kysyn ja Tomas vaan hymyilee. Vai niin..

"Miten meni Larryn luona?" Tomas kysyy

"Hyvin"

"Mistä te juttelitte?" Tomas kysyy

Me ei oltu ikuisuusWhere stories live. Discover now