Titon Näkökulma:
Mä istun yllätys yllätys mun lemppari kahvilassa, eli siellä missä me käydään aina Tomasin kaa.
Mä ryöstin Tomakselta pari kymppii, että pääsen dösäl tän kahvilan lähimmälle pysäkille, ja et saan ostettuu croisantin ja jonkun mahtavan kahvin.
ostin whipped coffeen, onneks Emily oli kassalla koska muuten oisin soittanut Tomasin tänne niin että se ois tilannu noi.
Nyt mä istun ikkunapaikalla, ja yritän lukee mun kirjaa. Oikeesti alkuperäisen suunnitelman mukaan mun piti tehä koulu hommia, mutta mä en jaksanu joten aloin lukemaan.
Luen Daniel Colen räsynukke kirjaa, joka on tähän asti ainakin ollut tosi hyvä.
Mun luku hetken keskeyttää mun puhelimen viestiääni, eli todennäkösesti Tomas laittaa viestii koska se on ainut joka mulle viestittelee.
Tomas: Tiiäks mitä!
Minä: No?
Tomas: Siis nukuin sun huoneessa ja aamulla kun mä heräsin mut oli RYÖSTETTY!!
Minä: HERRANJUMALA, mitä?!
Tomas: No äläpä, kelasin et vois soittaa kytät.
Minä: Nääh, turhaa niitä vaivata tollasesta pikku jutusta
Tomas: No jepp, ja onhan se vähän noloo sanoo niille että pikkuveli ryösti mut.
Minä: Oho hups, mut meni tärkeeseen käyttöön :)
Tomas: varmasti
Minä: Ooks vihanen :(
Tomas: En?
Minä: Okei hyvä! Jatkan nyt lukemista.
Tomas: Jjjees, nähää
Minä: juup
"Moi" Kuuluu joku tuntematon ääni ja mä nostan mun katseen mun puhelimesta.
"ööö moi?" Mä sanon
"Mä oon Jonathan" Se parin päivän takainen kahvila jätkä sanoo
"Okei kiva" Mä sanon ja se naurahtaa. Mille se nyt hitto nauraa?
"Ja sä oot?" Se kysyy, aaa aivan nii joo se haluu tietää mun nimen.
"Ööö tito"
"Okei hauska tavata ööö Tito." Se sanoo ja hymyilee silleen ihan vähän.
"Hupaisaa." Mä sanon
"Oli se ihan vähän, saanks mä istuu tähän?" Se kysyy ja osottaa mun edes olevaa paikkaa.
"Miks?" Mä kysyn
"Koska mä haluun?"
"Okei, istu sitten." Mä sanon
Se hymyilee ja istuu siihen mun eteen, ja ottaa mun bilsan kirjan.
"Anna mä veikkaan, sun piti tehä läksyi mutta et jaksanut joten aloit selailee puhelinta?" Se kysyy
YOU ARE READING
Me ei oltu ikuisuus
RomanceTito Hunter 14 vuotias poika joka on kerennyt kokemaan paljon kauheita asioita, jaksamisen kanssa on vaikeuksia ja elämästä ei muuta syytä elää löydy kun veli Tomas.. Mutta jos on jo kerran itsemurhaa yrittänyt riittääkö Tomas enää syyksi elää? Veri...