. 11.

585 63 26
                                    

Arkadaşlar ben yeni fice başlıcam galiba taekook hikayesi olucak okur musunuz? Lütfen yorum yapın isterseniz hikayeyi sope ' a çeviririm isterseniz taekook kalır lütfen herkes yorum yapsın

Hikayeye geçelim

Hoseok büyülenmiş bir şekilde Taehyung' a bakıyordu. Beklemeden cevap verdi
-Evet
Taehyung cebindeki kutuyu hoseok 'a uzattı hoseok kutuyu açtığında elindeki küpeler çok güzeldi. Hoseok' un tam seveceği türden Di.
-Ta - Taehyung ben ç çok teşekkür ederim. Be ben seni çok seviyorum.
-bende canım.
Beraber el ele awm yi gezdiler. Hoseok hala inanamıyordu. O şimdi Taehyung ile sevgili miydi.
-Üzgünüm Taehyung ama artık eve gitmeliyiz.
-tm canım ben babamı arayım bizi  aldırsın.
-hyr gerek yok ben giderim
-olmaz öyle şey dedi Taehyung olmaz canım öyle şey.
Beraber sohbet ettiler. 20 dk sonra Taehyung'un babasının şoförü geldi. İkisini aldı. Önce hoseok 'u bıraktı. Hoseok ertesi gün yoongilere gideceği için erkenden yattı.

Ertesi gün
Hoseok alarmın sesi ile uyandı. Sabah bakımını yaptı güzel göründüğünü kendine kabullendirince. Siyah pantolon ve düz beyaz tişörtünü giydi. Tişörtünü pantolonun içene koydu. Telofonunu ve çantasını alıp evden çıktı. Müzik dinleyerek yoongi nin evine gitti. Kapıyı yine hizmetçi açtı. Merhaba dedi hoseok. İçeri girer girmez yoongi nin babasını gördü.
-Merhaba hoseok, nasılsın?
-İyiyim efendim siz nasılsınız? Kahvaltı hazır gel hadi. Kahvaltı masasında oturan yoongiyle göz göze gelince bakışmaları çok uzun sürmedi.
- Sen yoongi nin yanına otur dedi yoongi nin babası.
Yoongi in  yanına gitti hoseok. Ve yanına oturdu. Sonra masaya yoongi nin annesi geldi. Onu sadece fotoğrafta görmüştü.
-Merhaba hoseok ben yoonginin annesiyim diyip elini hoseok 'a doğru uzattı.
-Merhaba efendim dedi hoseok ve kadının elini tuttu. Ne kadar da yoongiye benziyordu.
- Yoongi nin abisi ile tanıştın mı?
Kadının sorusuna karşılık hoseok olumsuzca başını salladı.
-Denk gelmedik dedi hoseok.
-Yoongi bigün arkadaşını abinle de tanıştır.
Yoongi kafasını salladı.
Beraber kahvaltı yaptılar. Ardından yoongi ve hoseok yoonginin odasına çıktılar.

-Nasılsın Yoongi.
-Sanane
Yoonginin ters cevabına karşı hoseok kaşlatını çattı.
-hadi hoseok başla.
- Tm dedi ve çantasını açtı. Kitaplarını açtı ve başladı.
-Bugünkü konumuz trigonometri. Kitabı açtı.
Tam başlayacaklardı ki
Biri aniden odaya girdi.
-selam yoo-
Hoseok kafasını çevirdiğinde önünde jungkook ve Jin ' i gördü.
-Bu mal da mı buradaydı. Jungkook aşağılayıcı sözüne karşı sustu hoseok. Birileri yine ona kötü şeyler diyordu ve o sadece susuyordu.
-Sus jungkook bizi sevgilisine şikayet eder şimdi diyip kahkaha attı Jin.
(Bebeklerimi de kötü karakter yaptım ya püğh bana)
-Taehyung buna nasıl bakar ya
-Beyler
Yoonginin sesi ile herkes yoongiye baktı. Konuşacaksanız gidin.
-Oo yoongi sende mi bunu koruyorsun
-Korumak değil ders çalışıyoruz. Konuşuyorsunuz ya sessizce oturun yada aşağıda bekleyin dedi.

-Taehyung 3 güne kalmaz ayrılıcak senden sende herzamanki gibi ağlıyacaksın dedi jungkook.
Ve çıktılar odadan.
-Devam edelim dedi yoongi. Hoseok böyle oluyacağını tahmin ediyordu. Kaldırabilir miydi bilmiyordu ama Taehyung için deneyecekti.

Dersleri bitmişti. Hoseok çantasını topladı ve aşağı indi. Jin ve jungkook vardı. Jungkook nefret ile hoseok 'a bakıyordu. Evden çıkarken bayan min hoseok'a seslendi.
-Hoseok canım nereye gidiyorsun hem jungkook ve Jin de burada oturun hep beraber.

-Bırakın gitsin onu burada isteyen yok. Yoongi de yanlarına gelmişti.
- Peki burası benim evim olduğu için hoseok ta benim misafirim eğer istemiyorsanız siz gidebilirsiniz dedi bayan min.
- jungkook ve Jin kafasını eğdi. Mahçup bir şekilde.
-Gel hoseok dedi bayan min. Evimde kimse kimseye hakaret edemez.
-Noluyor hayatım yoongi nin babası da gelmişti.
Bu sefer yoongi söze girdi
-Bir şey yok baba dedi.
-şeyy efendim eğer ayıp olmazsa ben gitsem olur mu uzun zamandır annemi görmüyorum. Onun ziyaretine gidicektim dedi hoseok.
-Ahh tabi kusura bakma hep böyle erken gel tm mı hoseok dedi bayan min.
-Tamam efendim herşey için çok minattarım.
-Ne demek hoseokçum her zaman, annene sevgilerimi ilet dedi ve kapıya kadar geldi hoseok la.
Hoseok evden çıktı. Ve annesini aradı uzun zamandır görmüyordu annesini çok özlemişti.
-Alo anne nasılsın
-iyiyim bende anne sana gelebilir miyim?
-Tm annecim görüşürüz
- Busana giden bir trene bindi.
(umarım seul 'dan Busana trenle gidiliyordur kdkdks) cahilim napıyım.
Telofonunun çalması ile irkildi. Arayan Taehyung olduğunu gördüğünde telofonu açtı.
-efm Taehyung
-iyiyim annem müsaitmiş onun yanına gidiyorum
-tm Taehyung
-bende seni seviyorum. Telofonu kapattı. Tren yolculuğu bittiğinde ezberlediği yollardan ilerledi hoseok. Annesinin kaldığı binaya yaklaştığında heyecanlanmıştı. Evin aşağısına geldiğinde zile bastı annesi açtı. İçeri girdi merdivenleri teker teker çıktı. Annesinin şefkatla bakan yüzünü gördü.
-Oğlum
-Anne hızlı adımlarla yanına gitti ve direkt annesine sarıldı.
-Çok özledim seni.
-bende çok özledim bebeğim hadi gel içeri.
-beraber içeri girdiler tekrar tekrar sarıldılar.
-Hoseok bebeğim iyi misin
-iyiyim anne sen nasılsın. Nasıl olıyım güzelim çalışıyorum.
-Anne çok yorulıyorsan bırak işi
- Yorulmuyorum bebeğim sen beni merak etme.
-Derslerin hala iyi mi?
-çok iyi anne
Hoseok ve annesi uzun süre özlem giderdiler. Bayan jung en güzel yemeklerini yaptı oğluna. Ardından sarılıp beraber uyudular. Anne oğul aylar sonra yine beraberlerdi...

Çok uzun olmasın diye devamı diğer bölümde

~OPPOSİTE LOVE ~ ( SOPE) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin