TWO

15 0 0
                                    

.Julka.
Kolejny dzień. Wszystko dzieje się tak samo jak wczoraj, przedwczoraj, przed-przedwczoraj, tydzień, a nawet miesiąc temu.
Gdzie tu szukać rozrywki?
Czy jedynym sposobem na zabicie czasu jest Netflix, telewizja, nauka i ewentualne sprzątanie? Chrzanić takie coś!
*Julia siada na kanapie i włącza telewizję*
Czy ktoś może mi powiedzieć dlaczego w tym domu nie ma normalnego dekodera tylko muszę oglądać jakieś amerykańskie telenowele?! Czy moi rodzice aż tak wkręcili się w świat Ameryki Północnej?

Julia wzięła do ręki pilot i zaczęła szukać programu odpowiedniego na poprawę humoru.

Eeee Jimmy Falon? Lol jak można tak skrzywdzić rodzinę każąc jej przedstawiać się FALON. Prawie jak Filon XD kurna kot mojej koleżanki.

Słyszałam już kiedyś o tym programie, podobno to coś w stylu programu Ellen. Prowadzący zaprasza gwiazdy, robią jakieś ciekawe i zwykle śmieszne rzeczy - klasyka.

No już Falonie ziomalku, przedstawiaj dzisiejszą gwiazdę 😂

-Our today's guests of Jimmy Show will be CAST OF STRANGER THINGS! Welcome everybody!

Krzyknęłam. Zapiszczałam (choć szczerze mówiąc patrząc na to jak niski głos mam, nie spodziewałam się tego że potrafię piszczeć)

KOCHAM STRANGER THINGS
nie kłamię.
Kiedy wyszedł sezon trzeci... oj działo się, osoby z którymi przebywałam w tamtym okresie wiedzą najwięcej...
->Koszulek ze stranger things w mojej szafie znalazło się 7,
->Cytaty? Only „Friends don't lie" albo „We're not kids anymore",
->Zapisane posty na instagramie zaludniły się od... no właśnie... JEGO
Zaludniły się od zdjęć
FINNA WOLFHARDA

Raczej czytający wiedzą kim jest celebrity crush ale wiecie co?
To nie był mój celebrity crush
To była już nienormalna obsesja
Momentami czułam się jak Joe z „You".
[Osoby z tik toka] kojarzycie może sound gdzie jakaś laska mówi ile jesteśmy nastolatkami? ( w sensie ile lat, miesięcy i dni) oraz co mamy zrobić aby nie zmarnować tego czasu.
Powiedziała tam „tell the guy you like" (mogłam coś pomieszać)
Co oznacza powiedz chłopakowi, który ci się podoba (oczywiście o tym że ci się podoba, no normalka cnie)
Aaannnd zrobilam to

 Powiedziała tam „tell the guy you like" (mogłam coś pomieszać) Co oznacza powiedz chłopakowi, który ci się podoba (oczywiście o tym że ci się podoba, no normalka cnie) Aaannnd zrobilam to

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.





Myślami wróciłam do oglądania programu, choć nie jestem najlepsza z języka angielskiego to nie mam problemu ze zrozumieniem tego co mówią.
W pewnym momencie Jimmy zadał obsadzie pytanie:
-Słyszałem, że wy oraz kilka innych sławnych ludzi szykujecie coś niesamowitego! Czy dzisiejszy dzień jest odpowiedni, aby wasi fani oraz ja heh dowiedzieli się na czym polega wasza niespodzianka?
Odpowiedziała Millie:
-Myślę, że tak! Długo zwlekaliśmy ale czas najwyższy. Caleb, z racji, że wszystko było twoim pomysłem pozwól, że oddam ci głos.
Zaczął Caleb:
-Na początku chciałbym tu wszystkich przywitać, abym nie wyszedł na niewychowanego Amerykaninia 😂
Niespodzianką jest wielki projekt, udział również będzie brało kilka osób m.in.:
-> Billie Eilish
-> Jacob Sartorius
-> Loren Gray
-> Hrvy
-> Bars&Melody
-> Ekipa Riverdale (Cole sprouse, Lili Reinhart, Madelame Petsch, Camila Mendes, a także KJ apa).

Na terenie Ameryki Północnej, dokładnie w stanach: Floryda, California, Waszyngton, postawione zostały 3 wielkie domy zwane inaczej, przez młodzież - willami. W tych domach zamieszkają następujące ekipy:
-> nasz team (dzieciaki ze stranger things) + jeden szczęściarz
Nazywać się bedziemy STRANGER TEAM (oryginalne prawda?)
-> tik tokerzy wymienieni powyżej oraz jeden szczęściarz, nazwa: TOKTEAM
-> ekipa riverdale + jeden szczęściarz, nazwa: RIDTEAM
Zapytacie, jeden szczęściarz? O czym ty mówisz?
Otóż zorganizowany zostanie konkurs, muzyczny konkurs.
Na czym będzie polegal?
Powstała juz strona internetowa na której wybieramy po jednej osobie z każdego teamu, np. Finn, Loren oraz Cole Sprouse. Każdy członek z teamów wybrał jedną piosenkę, a zatem.
Przypuśćmy, że Wolfhard wybrał „Waka Waka"
Osoba, która wybrała go, musi wysłać nagranie, na którym śpiewa tą piosenkę. Jeżeli jednocześnie wybrała Cole oraz Loren musi również zaśpiewać ich piosenki.

Następnie zostanie wyłonione kilka osób którzy byli najlepsi, jeżeli nie mieszkają w USA zostanie zakupiony im bilet. JEDNA WAŻNA RZECZ! Uczestnicy muszą płynnie mówić po angielsku.
kurwa. Sobie pomyślałam.
Czemu tak zajebiste rzeczy dzieją się w prawdziwym świecie, kiedy ja jednocześnie wiem, że to nie ja będę tą jedną z miliona. Japitole świecie!

Poleciało kilka łez.

Do końca dnia rozmyślałam nad tym, a co jeśliby... nieee... przecież ja nawet nie umiem śpiewać. Chyba... lol nikt nigdy nie słyszał jak śpiewam. I nikt nigdy tego nie ocenił. Więc kto wie? Julka idiotko.. co ty wygadujesz?

Kiedy miałam iść już spać i wygodnie leżałam w swoim wyrku (łóżku) wzięłam do ręki telefon i weszłam na stronę, o której mówił Caleb.
Było mi tak niezmiernie przykro, że szybko wyłączyłam i z łzami próbowałam zasnąć

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Mar 01, 2020 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Finn x reader- story of my life❤️🤪Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz