Nicole: Bine..fie o să îl las să zică ce are de zis.
În final, Eu ,Jimin și V ajungem acasă.
Deschid ușa prima și o văd pe Ana cum vine alergând spre mine și mă ia în brațe.
Ana: Ești bine?
Nicole: Da.. Stai liniștită.
J-Hope îmi aude vocea și iese din cameră ,avea părul ciufulit,ochii roșii,îmbrăcat în pijamale. (El obișnuia să arate bine mereu așa că asta era de uimit)
Jimin: Hoseok? Nu arați prea bine.
V: Da..zici că a băut..dar el nu bea.
J-Hope: Nu am băut...m-am jucat 2 zile non-stop la calculator..
Eu imi văd de treabă și îmi duc trolerul în cameră.
Am surpriza să o văd pe Mady dormind la mine în pat, măsuța de machiaj plină de ambalaje de la snacks-uri, machiaje împraștiate..lenjerie și alte haine murdare aruncate pe jos.
Aprind becul și..
Nicole: Mady! Ce înseamnă astea? - răstindu-mă la ea-
Mady: Ce? Păi nu ai zis că e camera mea??
Îmi dau ochii peste cap și îmi las trolerul în cameră.
Urc sus la etaj ...
Bat la ușa și îmi deschide Jin.
Jin: Ooo , Nicole! Ce surpriză!
Ne îmbrățisăm prietenește apoi . ...
Nicole: Ce s-a întâmplat în casa asta cât am lipsit?
Jin: Măi.. Ști că nu vreau să mă bag.
Nicole: Am auzit că J-Hope m-ar fi înșelat cu Mady,dar el susține că nu știe ce s-a întâmplat.... *Ascultă Suga lângă ușă și rămâne îngrijorat*
Jin:Da..asta am auzit și eu,dar chiar nu știu adevărul,n-am cu ce să te ajut guriță.
Nicole: Să vezi ce guriță îți dau eu!
Jin: Ia!
Nicole: Adică te bat.
Jin:N-ai tupeu!
Iau o pernă și încep să-l lovesc ușor pe spate,intră în joc și ne bătem cu perne fugărindu-mă prin toată camera râzând.Realizăm că parchetul era plin de pene și ne oprim...
Jin: Ești minunată.
Nicole: Pãi?
Jin: M-aș distra cu tine mereu dacă aș fi avut ocazia și norocul, nu degeaba Jimin și V se maimuțăresc întrei ei pentru tine.
Nicole: Hm..degeaba,nu-l aleg pe niciunul.
Jin:Ce rea.
Nicole: Mă duc să o dau pe aia jos din pat și să-mi fac curat în cameră.
Ies din camera lui Jin și-l observ pe Suga aproape de ușă.
El îmi face semn să tac și imi spune șoptind...Suga: Înainte să dormi în seara asta,te aștept la mine în cameră fără să bați la ușă,nu pune alte întrebări.
Îi fac semn cu privirea arătându-i că sunt de acord.
Cobor jos.
Intru iar în camera mea, iau o pungă și arunc toate gunoaiele lăsate de Mady în ea.
CITEȘTI
Fata indecisă (BTS)
RomanceCea mai cunoscuta make-up artista din L.A si Coreea de Sud, este indragostita nebuneste de un cantaret din formatia BTS ,dar acesta o trateaza foarte sec si dur. Aceasta fiind umilita de artist, isi petrece viata cu alti 2 din formatie. Oare cu cine...