S...bhabi,pata hay wo udas ho kar gayi hay.but main nai chahti kay bhai saheb keya sochy gay.wo pehly b humary leye bohot kuch kar rahy hay.main nai chahti kay hum un kay pyar ka fayda uthay.manik beta keya sochy ga.pehly b mery bachi kitna royi thi aliya ki waja say.main nai chahti kay mery bachi phir say hurt ho.
Ne...bhabi,main raj ko janty hon wo bacho say bohot pyar karty hay aur nandini nay keya bari khawish ki hay.uss nay sirf apni zarrort batai hay wo b shoes yeh koi bari bat nai hay...
S...bhabi,choray wo samjh jay gi.meri bohot samjhdar bachi hay.main jati hon wo sirf apny appa ko miss kar rahi ho gi.
Aur phir dono kaam main lag jaty hay.Aliya's room.
D...aliya yeh manik itna badal kaise geya hay.wo uss neyo ko mom bol raha tha aur humary samnay wo uss ki side lay raha tha aur wo shweeta wapis kesay aa gayi hay.
Al...yes,mom manik ka behavior neyo aunty kay sath acha ho geya hay.pata hay mom uss nay unhain mery leye khana b nai bananay deya aur unn orphans kay leye gifts b laya tha but main nay b usay uss ki aukat yad karwayi.jais wajah say uss nay gifts wapis kar deye aur mamo,b manik par gussa thy.
D...aanay do raj,ko par dekhna.main keya karti hon aur sun uss shweeta ki beti kaise hay.
Al...beautiful hay but mujh say zayida nai.
D...hmm acha suno,tum na roz beauty parlor jaya karo.apny care keya hay.
hay bhagwan mery tarah meri beti b bholi hay.ussay b logon ki chalkiyan samjh nai aati.Al...mom keya bol rahi ho app mera jaty tou hon parlor.
D...acha sun jaya ko pata hay iss shweeta ga.mujhay nai lagta kay usay pata hoga.
Al...haan mom,maasi ko nai pata hoga.ager hota tou wo b wahan hoti.
D...hmm,aik kam kar phone mila zara jaya ko tou.
Al...but mom wo soha mery manik kay sath flirt karti hay.
D...chor na usay,tu phone kar na.
Aliya jaya ko phone karti hay aur deepali usay sab bata dayti hay adha sach and zayida jhuth bolti hay.
Jaya yeh khabar sun kar malhotra mansion aney ka sochti hay.Wo b soha ki lay kar jana jati hay because aliya manik ko phasa na lay.
J...Soha beta,kahan ho tum jaldi aao.
soha,mobile par kisi say bat kar rahi hoti hay.jab ko jaya ki awaaz sunti hay tou phone band kar kay maa kay pass bhagti hay.
So..keya hay mom,main riya say bat kar rahi thi.wo mujhay beauty tips day rahi thi.
J...arey chor sab,beth idar aur sun.
soha ko sari bat batati hay aur usay apna bag pack karny bolti.aryaman office say ghar aata hay tou ma aur soha ko tayar hota dekh kar ma say pochta hay.
A...mom kahain ja rahy ho app log.
J...haan beta wo hum log mamo kay ghar ja rahy hay.kuch dino kay leye.
A...kyon,mom kuch hua hay keya jo achanak ja rahy ho.
J...nai beta,wo deepali maasi b aayi hay tou un ka phone aaya tha.wo bola rahi hay.
soha tayar ho kar aati hay aur bhai ko dekh kar ruk jati hay.
A...mom,soha b chaly gi keya.
S...haan bhai main b jaon gi.chaly mom late ho raha hay.
J...haan beta chalo,arya bacha khayal rahna apna.
dono chaly jaty hay aur arya apny room jata hay.
आप पढ़ रहे हैं
YE PYAR KAHAN HUM KO LE AAYA (Completed)
RomanceTwo family have come together for an alliance of their children.Will manik and nandini be able to lead a perfect life.