Part 16

2.3K 213 31
                                    

Manik gari main betha wait kar raha hota hay.Aliya aur soha passenger seat kay leye fight kar rahi hoti hay.Manik dono ka drama irritate ho kar dekh raha hota hay.

Al...soha,tum pichay betho.manik kay sath mai bethon gi.hay na baby...

S...baby,bol na di ko tum mery sath betho gay.

Al...stupid don't call me di and do you know yeh seat humesha say meri hay aur meri rahy gi.

M.(pov).Ohh God kahn phas geya.nandu baby nai aayi aur upar say yeh dono uff fuck yar.(end).

Manik gari say uttar kar wapis andar jata hay.Raj hall main betha hota hay aur manik neyo say.

M...mom,nandini ready nai hue abi tak.

Ne...mai,dekhti hon.

Neyo uth kar upar jati hay aur nandini bed par bethi hoti hay.Neyo nandini say.

Ne...nandu bacha,tum abi tak ready nai hue.manik wait kar raha hay.

N...bari maa,mujhay nai jana.please app koi excuse bana do.

Ne...bacha,kyon nai jana.dekha na aliya aur soha ko kaisay har waqt ready rahti hay shopping and outing kay leye.

N...bari maa,mujhay acha nai lagta aur mujhay andat nai aisay kisi kay b sath outing jany ki.please na bari maa...

Ne...bacha raj nay bola hay.wo hurt hon gay ager tum na gayi tou.beta abb tumain yahe rahna hay tou apny app ko aadi banao.

N...bari maa,mai akely kaisay..ager rishu hota tou aur bat thi but abb mai un teeno kay sath.jo mujhay like b nai karty.

Neyo kay kuch bolny say pehly manik ki awaaz aati hay.jo nandini kay itni dair nichy na aany par uss kay leye upar aata hay.

M...nandu,pehly bat tou yeh kay tum kisi aaray garay kay sath nai apny someone special kay sath ja rahi ho.i mean apny cousins kay sath jao gi.second thing kis nay kaha kay hum tumain like nai karty.(smirk).

Ne...nandu manik sahi kah raha hay.chalo abb ready ho jao.mai zara raj kay leye coffee bana don.

Neyo chali jati hay aur manik nandini kay pass ja ka ussy apni taraf pull karta hay aur nandini say...

M...baby,aisa mat sochna kay tum muj say bach sakti ho.

N...leave me.mujhay itna weak mat samjna kay app jo karo gay aur mai chup chap bardashit karti rahongi.

M...uff meri wild cat.tumari yehi bat tou mujhay achi lagti hay.my strong little wifey but u know i don't like strong ladies.ajj tak kisi nay himmat nai ki meri ankhon main dekhny ki.par tum nay tou dil jeet leya kasam say.

N...mr malhotra,mery sath chessy hony ki zarrort nai.mai aliya ya soha nai jo apni self respect and dignity dono app kay haat main day day.samjay.mai nandini murthy hon jaisay app jaisay cheap insan ko face karna aata hay.

Manik nandini ki baat say gusse say lal ho jata hay aur wo nandini say.

M.(angrily).mai cheap hon.phir dekho yeh cheap insan keya karta hay.get ready to face real devil NANDINI MANIK MALHOTRA..

Aur five mins main nichay na aayi tou consequence keya hoga tum khud soch layna...

Room say chala jata hay.Nandini manik ki dhamki say dar jati hay aur ready hony chali jati hay.

After five minutes nandini ready ho kar nichy aati hay.Raj ussy dekh kar khush ho jata hay.Raj nandini kay sath bahar aata hay.Jahan aliya aur soha abi b fight kar rahi hoti hay.

Manik nandini ko dekh kar uss ki beauty dekhta rah jata hay.

Manik nandini ko dekh kar uss ki beauty dekhta rah jata hay

ओह! यह छवि हमारे सामग्री दिशानिर्देशों का पालन नहीं करती है। प्रकाशन जारी रखने के लिए, कृपया इसे हटा दें या कोई भिन्न छवि अपलोड करें।
YE PYAR KAHAN HUM KO LE AAYA (Completed)जहाँ कहानियाँ रहती हैं। अभी खोजें