Merhabalar !
Ben çok hızlı yeni bölüm atan Photoshopçunuz 😅
Evet, biliyorum çok uzun zamandır bölüm atamıyorum.
Çünkü bilgisayarım ayvayı yedi.
Ve sonunda hakkın rahmetine kavuştu.
Maalesef kısa zamanda aramızdan ayrıldı.Bu yüzden ben de bölümleri telefonumdan atayım diye düşündüm.
I'm a genious ???
Neyse çok uzatmadan konumuza geçeyim.
Hatırlarsanız son bölümde "Bana kapaklarınızı atın ben de eleştireyim." demiştim.
Kitabımız 10K olunca ben de bu işe girişmeye karar verdim.
~~~Yarışma Başlasın!~~~
~Şimdi kurallarımıza geçelim :
* Eleştirilere açık olun.
* Ben kapağınızı eleştirdikten sonra beni takip etmeyi bırakmayın.
* Yorumlarda küfür veya saygısızlık yapmayın.
* Süremiz 25 Ocağa kadardır.(25 Ocak dahildir.)
* Konseptimiz Merdümgiriz adlı hikâyem için olacak. Yani en beğendiğim kapağı kitabımın kapağı yapacağım ve açıklama kısmına kapak sahibinin adını ekleyeceğim.
Evet çok bir kural yok aslında.
~ Kapak Özellikleri ;
1.) Kitabın Adı : Merdümgiriz (zorunlu)
2.) Yazar : KeysNumber (zorunlu)
3.) Söz : Susuyorum. Ama sen bil ki ; İçimdeki çığlıkların notaları yanmıştır.( zorunlu değil)
4.) Özellik : Kelebek (zorunlu)
5.) Karakter : Baş rol karakterleri koyabilirsiniz ama zorunlu değil yani çok zorlanıyorsanız karaktersiz bir kapak da yapabilirsiniz.~Ödül :
Kazanan kişiyi takip edeceğim ve benden bir isteği varsa elimden geldiği kadar yardımcı olacağım.Yani pek ödül gibi olmadı ama ödül varsayın 😅
~'Başkaları' gibi davranmıyorum ve davranmayacağım size.
Yok beni takip et, yok kitabımın tüm bölümleni oyla yorum yap gibi saçma şeyler koymadım kurallara.Çünkü benim amacım size elimden geldiğince bildiklerimi öğretmek.
~Arkadaşlar katılmaktan korkmayın.
Kesinlikle sizi rencide etmem, aşağılamam. Aksine size destek olacağımdan emin olabilirsiniz.
Yaptığınız en kötü kapaklar bile olsa katılın.Katılacaksanız yorumlar kısmına katıldım yazın.
Kapakları bana özelden atabilirsiniz.Umarım katılırsınız .
Siz benim için özelsiniz💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kitap Kapağı Nasıl Yapılır ?
RandomBu kitabımda nasıl kapak yapacağını anlatacağım. Beni takip etmene ve tüm bölümlere oy vermene gerek yok! Sadece oku ve daha iyi kapak yapmaya hazır ol! ------------ Bu kitaptan istek almıyorum. Diğer kitabımdan istekleri alıyorum. Diğer kitabım : h...