Güzel Fotoğraf Bulabileceğiniz Siteler

2.3K 92 39
                                    

Bu bölümde güzel fotoğraf bulabileceğiniz siteleri derledim.

Yanında yıldızları bulananlar diğerlerinden daha iyi olanlar.

Umarım beğenirsiniz.

1-Deviantart ->***

Benim en beğendiğim sitelerden bir tanesi.Hatta 1.si olabilir.Bu siteyi ben de kullanıyorum.Kullanmanızı öneririm.

İstediğiniz her fotoğrafı bulabileceğiniz bu site sizden üyelik de istemiyor.istediğiniz her fotoğrafı bedava indirebilirsiniz!

2-Pinterest ->***

Pinterest,fotoğraf+gif bakımından en iyi sitelerden bir tanesi.Ayrıca bu sitede fotoğraflar yüksek çözünürlüklü.Fakat,üyelik (e-posta) gerekli.Onun dışında bedava fotoğraf+gif indirebilirsiniz!

3-We Heart It -> ***

Bu sitede istediğiniz her fotoğrafı bulabilirsiniz.Ancak,üyelik (e-posta) gerekli.Onun dışında,bedava indirebiliyorsunuz!

4-Unsplash -> **

Arayüz açısından vasat ancak kaynak açısından yeterli bir site olan Unsplash'e her 10 günde bir 10 yeni fotoğraf ekleniyor. Burada da yine fotoğrafları indirmek için üye olmanıza gerek yok ve fotoğrafların lisans problemi de yok. 

 5-PicJumbo

  PicJumbo,yüksek çözünürlüklü fotoğrafları, kolaylıkla gezip seçebileceğiniz sitelerden biri.

6-Tumblr -> *

7-Pexels -> **

  Pexels'de yine arama barı bulunan ücretsiz stok fotoğraf sitelerinden. Geniş bir fotoğraf veri tabanına sahip olan Pexels'te üyelik şartı olmadan fotoğrafları indirip kullanabiliyorsunuz.  

8-SuperFamous -> **

 Özellikle doğa ve manzara fotoğraflarına web sitesinde, blogunda sıklıkla ihtiyaç duyanlar için SuperFamous harika bir site diyebilirim. Seçtiğiniz yüksek çözünürlüklü fotoğrafları indirmek için tıklayıp Flickr üzerinden kolaylıkla indirebiliyorsunuz.

9-IM FREE -> **

  IM Free kullanıcılarına sadece ücretsiz kaliteli fotoğraflar sunmuyor; aynı zamanda ücretsiz şablonlar da sağlıyor. İş dünyası, mimarlık, eğlence, müzik ve teknoloji gibi birçok farklı kategoride yüzlerce farklı yüksek çözünürlüklü görsele IM Free üzerinden ulaşabilirsiniz. Görsellerin yanı sıra web site tasarımında ihtiyacınız olacak ikonlar için de kaynak sağlanıyor. Yine buton tasarımı da IM Free'de bulabileceğiniz başka bir alternatif. İstediğiniz anahtar kelimede arama yaparak ilgili görseli Flickr yönlendirmesi ile (Creative Common görseller listeleniyor.) rahatlıkla indirebilirsiniz. 

10-Pixabay

  Pixabay,yarım milyondan fazla ücretsiz yüksek çözünürlük fotoğrafı içinde barındırıyor! 

--------------------

Kaynaklar : https://netvent.com

http://www.bikelebek.com

---------------------

Ya siz, hangisini/hangilerini kullanıyorsunuz ?

Kitap Kapağı Nasıl Yapılır ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin