günce-5

29 13 0
                                    


Sevgili günlüğüm Park Tuan,

Hemen konuya giriyorum Gündüz bana mesaj attı!Evet instagramdan bana mesaj attı.Hemen anlatıyorum.

gündüzdoğan: Gece,müsaitsen bir şey konuşabilir miyiz?

-Konuşabiliriz.Bir şey mi oldu?

gündüzdoğan: Bugün beden eğitimi dersinde olan şey hakkında.

-Ha o şey mi?

güzdüzdoğan: Evet.Neyse özür dilemem gerektiğini düşündüm.

-Kasıtlı olan bir şey değildi.Hem düşerken seni ben çektim ve seninde düşmene sebep oldum.Asıl ben özür dilerim. 

gündüzdoğan: Neyse yaşandı ve bitti.Zaten sen ve benden başka kimse görmedi.

-Evet,Gündüz ve Geceden başka kimse görmedi.

gündüzdoğan: O zaman iyi geceler.

-İyi geceler Gündüz Doğan.

Evet işte beden eğitiminde 3 saniyeliğine olsa da değen dudaklarımız için bana yazmıştı.Tamam belki saçmalayacağım ama Park Tuan sanırım Gündüz de benden etkileniyor.Gündüz Doğan.Ah kafayı yiyeceğim bir insanın neden ismi ve soy ismi bile yakışıklı olur ki? Gündüz Doğan ve Gece Batan.Oha ben bunu yeni fark ediyorum.Gündüz ile isimlerimiz,soy isimlerimiz hepsi aynı.İkimizin isimler,soy isimleri bile birbirini tamamlıyor.Bu bizim kaderimiz sanırım.Of kafam çok karışık Park Tuan ne yapacağım bilmiyorum.İyi ki diyorum Park Tuan,İyi ki varsın.Seni çok seviyorum.

Sevgili sahibin Gece Batan.

GÜNCEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin