Miyoonsug: Hey Jennie aşktan korkmasan?
Miyoonsug: Seni seviyorum. Bu yüzden aşkımdan korkmamayı denemelisin. Seni asla üzmem.
Jendeukkim: Kimsin sen? Seni tanımıyorum bile!
Miyoonsug: Sana aşık olan biriyim.
Jendeukkim: Üzgünüm. Seni engelleyeceğim.
Miyoonsug: Hayır! Lütfen!
Bu kişiye mesaj gönderemezsin.Miyoonsug: sanane istediğime gönderirim.
Bu kişiye mesaj gönderemezsin.Miyoonsug: öff Jennie senin yüzünden burada "Bu kişiye mesaj gönderemezsin." Yazısıyla konuşuyorum. Ama seni çoook seviyorum.
Bu kişiye mesaj gönderemezsin.Miyoonsug: Tamam lan anladım siktir git şuradan!
Bu kişiye mesaj gönderemezsin.Miyoonsug: bak hala yaa!
Bu kişiye mesaj gönderemezsin.Miyoonsug: sende bende siktir olup gidelim hadi!!
Bu kişiye mesaj gönderemezsin.Yeni hikayeme merhaba. Bu sıradan bir giriş bölümü oldu,aynı zamanda iğrenç ama. Neyse inş hikayeyi bok etmem. Tüm hikayelerimi bok ediyormuş gibi hissediyorum uzun zamandır. Bu arada bangtanpink shiplerinden uzak bir ship söyler misiniz? Bu hikayede bazılarını kullanabilirim. Sizi seviyorum bb.
Üstelik bu hikayeyi lalyio_ için erken yayınlıyorum. Beni mutlu etti çoğu zamanlarda. Benden yayında olan hikâyelerim için yb bekliyordu ama onlar için aklıma birşey gelmeyince hazır olan hikayeyi yayınlayayım dedim.
Umarım beğenirsin senin için yayın tarihini erkene aldım normalde diğer hikâyeler final olduğunda yayınlayacaktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Philophobia & Yoonnie
FanfictionPhilophobia: aşık olma korkusu Jennie × Yoongi |Yarı Texting| Kitap kapağı @_nightmaria tarafından yapılmıştır.