1.6

652 66 54
                                    

Yazar anlatımı

Jennie yazdıklarını gönderdikten sonra gözyaşlarının daha rahat akmasına izin verdi. Jisoo hemen başını göğsüne yasladı ve sıkı sıkı sarıldı. Jennie de kollarını jisoo'nun beline sarıp ağlamaya devam etti.

Bu sırada Yoongi okuduklarından sonra jennie'nin, ona nasıl aşık olduğunu göremediğini için kendine kızdı. O da gözyaşlarını serbest bıraktı. Kendi dairelerinden çıkıp karşı daireye adeta uçtu. Kapıyı kıracakmış gibi çalıyordu. En sonunda gözleri kızarık ve dolu olan Jisoo'yu gördü. Jisoo'yu geride bırakıp aşık olduğu kızın, jennie'nin yanına gidip ona sarıldı.

Jennie ise ilk şaşırdı çünkü Yoongi'nin attığı son mesajı görmemişti. Bir süre sonra şaşkınlığını attı ve o da kollarını Yoongi'ye sardı.

Jisoo ise onların bu halini görünce evden çıktı. Karşı evin kapısını çaldı. Kapıyı açan Jin oldu. Kapıdan çekildi ve içeri girmesini sağladı.

Jennie ise Yoongi'nin kolları arasında ağlamasına devam ediyordu. Bir süre daha ağladıktan sonra ağlaması biraz olsa da durdu. Artık sadece düzensiz nefes alışverişleri vardı.

"Bunca zaman hiçbir şeyi anlamadığım için özür dilerim jennie..."

"Bende bunca zaman kaçtığım için özür dilerim. Benim bu korkuyu atlatmama yardım et lütfen Yoongi."

"Etme desen bile edeceğim."

İyice duygusal moda girmeyelim diye başka bir yerde olanları anlatayım:

Jin ve jisoo ikilisi evde beraber BLACKPİNK'in evindeki salon kamerasından Yoongi ve Jennie ikilisini izliyordu.

Önlerine koydukları bir sürü yiyecek ile hem yiyip hemde onları izleyip yorum yapıyorlardı.

"Yaa bunlar sarılmaktan başka bir bok yemiyorlar!"

"Cidden yaa! İnsan bir kiss falan birşey yapar ama bunlar sadece sarılıyor! O kadar yanlız bıraktım onları bunun için miydi yani?!"

"Oww Jisoo sakin ol bir djshsh"

"Haklısın sjsjsjsj"

"Jisoo acaba biz sevgili mi olsak?

Jisoo bunu beklemiyordu ve ağzındaki kızarmış,çıtır tavuk az daha boğazında kalıyordu. Tavuğu zar zor yutarken öksürmeye başladı. Jin telaşlanıp hemen jisoo'nun sırtına vurdu ve su uzattı.

Jisoo suyu içince biraz olsun rahatladı. Şuan acayip utanıyordu.

Bir anda böyle bir soru beklemiyordu ve bunu duyunca heyecanlanmıştı. Çünkü o da jin'i seviyordu.

"Iııı şey cevap verecek misin?"

Jin de ilk haline göre daha utangaç bir şekilde sordu.

"Evet! Evet sevgili olurum!"
Diye bağırdı.

Çok saçma oldu ve bence beklentilerinizi karşılamadı.

Sizi çok seviyorum diğer bölümde görüşürüz 💜💙💙💙💜💙💙💙💜💙💙💙💜

Bu arada bunları da sonradan yazıyorum ama olsun hdhdbdh JİROSE yayımladım bakın lütfen~~
💚💚💚💚

Philophobia & YoonnieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin