Jennie anlatımı
Son olanlardan bu yana yaklaşık 1 ay geçti. Yoongi birçok şey yaptı aşktan korkmamı engellemek için. Gerçekten onunla olduğumda bu korkudan kurtulmuş gibi hissediyorum ama o uzun bir süre yanımda olmayınca yine korkuyordum.
Her neyse oraları geçelim. Ben biraz sonra Yoongi ile buluşacağım bu yüzden hazırlanıyorum. Tabii kızlarda bana yardım ediyorlar.
Biz kıyafetlere bakarken Lisa "Unnie bak ben bir takım oluşturdum harika! Kesinlikle giymelisin!" Diye bağırdı. Elinde, benim birkaç konserde kullandığım fular gibi bir fular ,Siyah yüksek bel dar pantolon ve kırmızı benden 4-5 kat daha büyük bir hırka vardı. gerçekten güzeldi. Çok abartılı değildi ama çok sade de değildi.
"Evet güzelmiş ben giyip geleyim." Dedim ve hepsini odamdan dışarı attım. Ne yani oda benim onlar var diye banyoda mı giyineyim? Çok beklerler. Banyoda giyinmekten nefret ederim. Bunu biliyorlar o yüzden sorun etmezler aynı zamanda kendileri de aynısı yapıyorlar sonuçta.
Üzerimi giyindikten sonra bağırarak onları geri çağırdım. Başta jisoo unnie olmak üzere Lisa ve Rosé olarak içeri girdiler. Lisa aynı jungkook'a baktığı gibi bakıyordu. Jisoo unnie de Jin oppaya baktığı gibi, Rosé de jimin'e baktığı gibi bakıyordu tabi. Hadi ben Yoongi ile sevgili olamıyorum da bunlar niye birbirlerini sevdikleri halde ortalıkta ' I'm a stalk!' (Ben sapım!) Diyerek dolaşıyorlar anlamış değilim. Jin young sağolsun sap olan herkes bunu diyerek dolaşmaya başladı.
"Hiçbirimiz itiraf etmiyoruz çünkü! Ve sende öyle diyerek dolaşıyorsun hatırlatayım."
Ehehe ben bunları dışımdan söylemişim ne yazık ki..."Ben edeyim o zaman aq! Sizin bu hallerinizi izlerken kanser olacağım!"
Diye karşılık verdim. Üçü de bana pis pis bakmaya başladı."Tamam, taman bakmayın öyle! Ayakkabı seçelim!"
Başlarını salladılar ve ayakkabılara bakmaya devam ettik. "Bu nasıl olur?" Jisoo unnie elinde beyaz ince ve platform topuklu bir ayakkabı tutuyordu. "Unnie abartmadın mı acaba?" Rosé ile Lisa'ya katıldığımızı belli eden sesler çıkardık. "Off ne bileyim yaa! Bence de abartmışım." Kızlarla unnieme 'ciddi misin?' bakışları attık ve işimize döndük.Gözüme ayakkabı dolabımın en köşesinde bulunan şeffat ve siyah bulunan orta topuklu ayakkabı çarptı. "Kızlar buldum!" Diye ayakkabıyı gösterdim. "Bu mükemmel olur bu tulumun altına!" "Rosé'ye katılıyorum!" "Çabuk giy!" "Tamam unnie." Dedim, ardından ayakkabıyı alıp giydim. İşte şimdi tam oldu. Önceden jisoo unnie makyajımı, Lisa ve Rosé de saçımı yaptığı için artık tamamen hazırdım. Zaten önceden hazırladığımız çantaya telefonumu ve rujumu koydum. Artık sırada beklemek var.
Yoongi anlatımı
"Lan ne biçim zevkiniz var! Ablamın düğününe gidiyor gibi kıyafet seçiyorsunuz!" En son bağırmak zorunda kalmıştım. Stilistler olmasa sıçmışız biz.
"Off stilist noonalardan birini çağıralım en azından!"Hepimiz jungkook'a karşı kafa salladık ve namjoon eline telefonunu alıp stilist noonalardan birini aradı.
"Yarım saate burda olurmuş."
"Saati kaçırmam değil mi?" Diye bir soru yönelttim. "Rosé'nin söylediğine göre hazırlanması minimum 3 saat sürermiş. Ben bu haberi onlar başlamadan hemen önce aldım. Yani yaklaşık 20 dakika geçti. Dert etme yani hyung." Başımı salladım. Telefonumu aldım ve gizli Instagram hesabımda gezinmeye başladım.
Yarım saat sonra
Gelen stilistimiz jae In noonaymış. Yalan yok, en sevdiğim stilistimiz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Philophobia & Yoonnie
FanfictionPhilophobia: aşık olma korkusu Jennie × Yoongi |Yarı Texting| Kitap kapağı @_nightmaria tarafından yapılmıştır.