Jennie anlatımı
" Kızlar! Gelin şu anonim bana çok büyük koz verdi!""OHA NEYMİŞ?!"
diye hep beraber cırladılar.
"İdol ve şuan pratik yapıyor grubuyla beraber.""Bu muydu salak nasıl bulunur böyle?!"
Dedi jisoo unnie. " Unnie erkek gruplarını arayarak bulabiliriz."
"Bu olabilir aslında ilk EXO ve BTS ile başlayalım!"
Dedi Rose de."Kızım yeter cırlamayın artık!"
Dedim. "Kendinde şuan cırladın.""Sus Lisa!"
"Neyse şimdi jennie sen BTS'i ara ben EXO'yu, rose Sen TXT'yi, Lisa Sen ASTRO'yu ara. Ben ilk önce bizim kızları organize edeyim onlarda diğerlerini arasınlar. Pratik yapan grubu not alsınlar sonra araştırmaya devam edelim."
"Tamam"
dedik hepimiz.4 saat sonra
"Sonunda bitti!" Diye bağırdık.
" Yanlız 4 saat geçmiş. Kaç tane gruba sorduk biz?" Dedi jisoo unnie.
"Unnie çok grup yoktu ama her grup bir sohbet açınca iş uzadı"
"Lisa haklı. Bir ara beynim yandı benim hangi grupla konuştuğumu unuttum hatta az daha ismimin rose olduğunu unutacaktım!"
"Neyse şimdi hangi gruplar pratik yapıyormuş?"
Diye sorunca jisoo unnie saymaya başladı. "BTS, ONEUS, AB6IX, superM, KARD'da yapıyormuş onu da koyduk çünkü sonuçta grupta 2 erkek var. Bu kadar."
"Birşey diyeyim mi kesin BTS!"
"Nereden biliyorsun Lisa?".
"Rose şimdi en yakınımız BTS, onlardan hoşlanıyoruz. Belki onlarda bizden hoşlanıyor. Jennie unnieye onlardan biri yazmış olabilir. Yoongi oppa olur inş de. Ve zaten biliyoruz ki diğer grupların sevgilisi var bazıları hariç."
"Kızlar bu doğru. Yani teorik olarak yakınlaşmalarımız baya fazla. Jennie Sen aşktan korkmasan yoongi'ye sırıl sıklam aşıksın. Aşktan korkmuyorken yoongi'den hoşlanıyordun yani. Rose ve Lisa siz ikinize gelince Kızım bildiğiniz Lisa sen jungkook ve rose sende jimin ile öpüştün!"
" Ay doğru yine aklıma geldi 1 ay onlardan kaçmıştınız hhfhfhfhd. Ama unnie seninle Jin oppa ile olanları bilmiyoruz sanma." dedim. " Hdbdbxb neyse Yaa gülmeyin!" Dedi üçü birden.
"Seninde kendi konunu değiştirmeye çalıştığını biliyoruz"
Dedi Lisa hanım.
"Tamam yeter! Sevgilisi olanları çıkaralım.""Tamam unnie"
dedik kızlarla.10 dk sonra
"Şuanda sap olan Yoongi,Jin,jimin,jungkook, Lee do, xion, young min,dae hwi, Lucas,tae min var. KARD üyelerinin sevgilisi var."
"Rose oradan Jin, Jimin ve Jungkook'u çıkar."
"Niye jennie unnie?"
"Çünkü onlar sizden hoşlanıyorlar."
"Ne? Ayy jennie saçmalama sen nereden biliyorsun?"
"Unnie siz belli etmiyorsunuz ama onlar belli ediyor. Siz hoşlandığınızı bana söylediniz. Onlar söylemedi ama belli etti. Ehh başlarında benim gibi ne yapmalarını öğretecek biri olmayınca."
"Siktir git! Burada bile egolu!"
Diye chaelisa ikilisi bana bağırdı ama bana destek çıkan canım unniem cevaplarını verdi.
"Hepimiz öyleyiz!"
"Doğru." Dediler."Ben uyumaya gidiyorum. Çok ses yapmayın bina idol dolu bu yüzden şu anonim şeyini çok sesli konuşmayın."
"Kızlar jennie haklı en son Samsung'un jennie'ye yaptığını konuşurken karşı dairede BTS duymuştu. Gelip bizimle dedikodu yapmışlardı hfhfhd."
Diyip gülmeye başladı jisoo unnie.
"Unnie şimdi senin anırmana gelecekler""Aynen Lisa" dedi Rose.
"Neyse kalkın hadi uyuyun!"
"Tamam jennie başkan" dediler ve hep beraber kalkıp odalarımıza gittik.
Sizi seviyorum bb💜💝😘💖❣️
Bu aynı binada olayı şu;
O binada sadece idoller kalıyor. Baya büyük bir bina. Gökdelen desek daha doğru. BLACKPİNK'in karşısında BTS var. EXO ve RED VELVET karşı karşıya. TWİCE, İTZY, TXT, KARD, ASTRO, STRAY KİDS, NCT, IU Somi, Sunmi,HyunA, Chungha falan var.
Ev medyada.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Philophobia & Yoonnie
FanfictionPhilophobia: aşık olma korkusu Jennie × Yoongi |Yarı Texting| Kitap kapağı @_nightmaria tarafından yapılmıştır.