İlk Ölüm

17 9 0
                                    


MELLERİN EVİNDE

Sam hemen onu kucaklayıp yatağa yatırdı. Mia bir anda uyandı ve uyanırken şunları söyledi

-Vampir olması için zamanı tükendi ölecek vampir kanı içmeliydi bir de biraz insan kanı 

Sam sinirli sinirli Mia'ya baktı ama Mia

-Hala zaman var

dedi. Sam ya Mel'i gözü önünde kaybedecek ya da vampir yapacaktı. Sam kendi kolunu ısırıp Mel'İn ağzına bir kaç damla akıttı. Mel bilinci açık bir şekilde gözleri kısık vampirin kanını emiyordu.  Mia yeterli deyince Sam elini çekti.  Son olarak insan kanı kalmıştı annesi gönüllü oldu. Bıçak ile damarını kesti ve birazcık akıttı. Mel'in ağzına insan kanı değdiği gibi dönüşüm başladı. Artık gerçek bir vampirdi ama tek sorun hangi vampir türüydü. 

Bir kaç dakika sonra Mel uyandı Yeni dönüştüğü için gözü kıpkırmızıydı.  

Mel

Ne olduğunu bilmiyorum ama dişlerim çok kaşınıyordu aynaya baktığımda gözlerimi kıpkırmızı görünce irkildim.  Bir kaç dakika daha kendime dikkatle bakınca dişlerimi de fark ettim artık bir vampirdim

Yazar dan

Ablası Mel'e yaklaştı ve onu sakinleştirdi. Mel aynadan uzaklaşıp kapıya yöneldi. Omzuna Sam dokundu. Mel çok sinirliydi. Yeni dönüştüğü için bu normaldi. Her zamankinden daha güçlüydü çünkü yeni kan içmişti. Bu sinir ile Sam'in elini tuttu. çevirdi, karnına tekme atıp duvara fırlattı. Kapıyı açıp dışarı fırladı. 

Yolda düşünceli düşünceli yürürken insan kanının onu çektiğini hiç anlamamıştı. Tenha bir sokağa girdi. Orada bir insan vardı.  Mel bunu görünce düşüncelerinden çıktı ve kan kokusu almaya başladı. Kendini tutamadı ve dayanamayıp üstüne atladı dişlerini boynuna geçirip  tümünü içti hepsini kadını öldürmüştü. 

Tam öldürdüğünde kendini toparladı ve ne yaptığını anladı. Bir kadın öldürmüştü Tam o sırada Sam'de Mel'i bulmuştu. Mel titriyor, ağlıyor ve arada sırada sinirden ve stresten gülüyordu. Yüzü, elleri her tarafı kan içindeydi.   Sam yaklaştı ve sarıldı her şeyin geçeceğini söyledi. Hemencecik de cesedi temizledi.

Mel'i eve götürdü.  Yüzünü ve ellerini temizledi. Sonra Mel'i rahatlatmak için dönüşümün bir parçası olduğunu söyleyip Mel'İ sakinleştirdi. 

Vampirlerin Evinde

Herkes olduğu yerden zar zor kalkıyordu. Yaraları sonunda iyileşmişti . Bu ne kadar güçlü bir büyüydü böyle.  Victor Mel'in öldüğünü düşünüyordu çünkü kendisi üzerine atlayıp tüm kanını emmiş , boynunu deşmişti  Victor diğerlerini bulmaya çalışıyordu.

Tüm vampirlere emir vermişti tüm şehri araştırmalarına rağmen hiç bir şey bulamamışlardı. 

Mel in evinde

Annesi saldırıya uğradığı halde çok iyiydi.  Mel annesini iyi görünce ona sarılmaya koştu ama vampir tarafı izin vermedi. Mel iradesini bastıramayıp yeni kan içmesine rağmen tekrar canı çekmişti. Sam bunu çoktan anlamış Mel annesinin boynunu deşecekken Mel'i tuttu ve sakin olmasını söyledi. Mel sakinleşmişti. 

Sam camı açtı. Mel'e eski günlerdeki gibi elini uzattı. Mel elini tuttu ve camdan atladılar. Ormana doğru uçuyorlardı. 

Mia da annesine sımsıkı sarıldı. Annesi Mia'yı tanıyordu. Oda sımsıkı sarılıp kucaklaştılar.

MİA NEREDEYDİ DERSENİZ EĞER  ANNESİ BABASI VE MEL ONU YURT DIŞINDA EĞİTİM GÖRÜYOR SANIYORLARDI.  

Ormanda

Sam Mel'e avlanmayı öğretiyordu. Sonunda her şeyi öğrenmişti Hızı da çok iyiydi. Sam Mel'in en zorlandığı irade sorununu çözmek için uğraşıyordu. Verdiği talimatlar şuydu

1) Ona zarar veremem

2) O benim yakınım

3)Onu seviyorum

4) Ben katil değilim

5) Ben kimseyi incitemem

Sam Mel e bunları denemesini söylüyordu. İradesini yenip güçlenebileceğini söylüyordu. Sam hızı ile bir tavşan tuttu ve Mel'e yaklaştırdı. Mel'e dayanıklılık testi yapıyordu. 

Mel dayanıyordu Sonunda Sam tavşanı Mel'in tenine değdirdi. Biraz kendini kaybetmişti ama ben başarırım diyerek atlatmıştı Sam son aşama olarak Tavşan'ın kanını akıttı. Kan ortaya çıkmasıyla Mel'in gözler ve dişler belirdi. Bu son aşamayı da geçerse Mel kendini kontrol altında tutabiliyor demekti. 

Mel dayandı. Onu öldüremem diyordu. O yaşamayı hak ediyor dedi ve odaklandı. Sinirini yatıştırdı ve gözleri eski rengine döndü.

Sam ona gelip sıkı sıkı sarıldı ve başardın dedi Mel gülmeye başladı evet çünkü başarmıştı. Sam bir eğitim daha vermek istiyordu bu yüzden Mel'e yorgun musun diye sordu Mia olumsuz olarak kafa salladı yani yorgun değildi o zaman son ders vampir dövüşüydü. Mel'e dövüş öğretecekti. Akşama kadar ormanda koşuşturup dövüştüler akşam olunca eve geri döndüler.

Victor onları uzaktan izliyordu Mel'in vampir olduğunu da biliyordu. ve onları takip edip evlerini de buldu. Hemen eve geri dönüp tüm adamlarını topladı eve saldıracaklardı.

------------------------

Gençler Merak etmeyin Vazgeçtim sezon finali değil bu bölüm ama 2-3 bölüm sonra olacak 

Vampir Şehri (Vampire cities)-BİTTİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin