Mel'i Öyle gören Mia sinirlendi ve tüm büyü gücünü açığa çıkardı tüm gücüyle. Odadaki tüm vampirler yere yığıldı sadece kendi türü yani. Mia Mel'i kucağına aldı ve yukarı götürdü. Mel'i yere bıraktı ve biraz geri çekilirken tüm gücünü kullandığı için bayıldı.
Mel'i gören Sam çılgına döndü. Mel'i kucağına aldı ve özel bir vampir hastanesine götürdü aslında normal hastaneye götürdü ama bir vampir doktor vardı. Ken de Mia'yı kucağına aldı ve gittiler.
Mel 2 gün Mia ise 3-4 gün içerisinde uyanırmış Ama Melo gün içinde uyanmıştı Ama bu nasıl olmuştu ve neye işaretti ?
Sam Mel'in başından bir dakika bile ayrılmamıştı. Mel'in uyandığını görünce ise şaşırmıştı
Mel kalkmaya çalışmıştı yam yataktan kalkıp ayakta durunca Sam'in kucağına düştü. Bir kaç saat daha uyudu ve tekrardan gene çevik ve güçlü bir şekilde uyandı. Hemen zihni açıldı ve ne olduğunu sordu. Sam açıklamadan her şeyi hatırladı ve Sam'i itip aynaya koştu. Hiçbir iz yoktu. Sam ne olduğunu sordu.
Mel her şeyi anlattı Sam şaşkına dönmüştü Sam Mel'in vampir olduğunu anlamıştı.
Güneş doğuyordu. Vampirler sihirli takılar ile güneş ışığından korunabilirdi ve bunlardan vampir evinde Sam 1 tane bulmuştu ve hemen bunun olduğunu anlamıştı ve hemen Mel'e bakmaya başlamıştı Mel'in vücudu yanmıyordu Bu da demek oluyor ki Mel diğer tür vampirlerdendi.
Mel ablasının nerede olduğunu ve Sam'in niye yanmadığını sordu Sam Mia'nın yerini sordu ama soruyu cevaplamadı. Mel Mia'nın yanına koştu. Bilinçsiz bir şekilde yatıyordu Mel Mia'nın elini tuttu ve güçlenme büyüsü yaptı. Artık vampirken de güçlü olacaktı ama Mia hemen uyanamazdı. Zaman lazımdı.
Mia bir kaç saat sonra uyandığında çok iyi ve çok güçlüydü ama Mel öyle değildi. Daha tam olarak iyileşmemiş Büyüyü yaptığı için yorgundu. Biraz yürüdükten sonra Sam'in önünde yere yığıldı.
--------------
Biraz kısa olsun dedim belki SF yaparım hiç bir fikrim yok.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Şehri (Vampire cities)-BİTTİ
VampirMal adında bir kız vardı bu kız bir vampir ile arkadaştır ama bu acaba sadece arkadaşlık mıydı? Kapaktaki sarı yazılar ana karakterler turuncu yazılar yardımcı karakterler Siyah yazılar az oynayan Mavi ise kötü karakter