Yanlış anlaşılma

36 1 2
                                    

Ba-bakın ben hiçbir şey bilmiyorum. Adım Ayşe şaadoğlu lütfen araştırın görüceksiniz benim o olmadığımı" yakışıklı asker eskisi kadar nefretle bakmıyordu sanki "peki ozaman kimsin?" " dedim ya Ayşe şaadoğlu" " hayır yani neden buradasın" " Ben öğretmenim yeni atandım buraya." Asker bir  süre yüzüme baktı ve umarım doğruyu söylüyorsundur ela göz dedi. Ne? Ela göz mü? Ama gözlerimin ela olduğunu nasıl farketmişti bu ışıkta?
-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
Yaklaşık 40-45 dk sonra yüzünde inanılmaz bir mahcubiyetle yakışıklı asker girdi ona hep böyle seslenmiştim ama keşke adını bilseydim. Bir süre yeri izledikten sonra "büyük bir yanlış anlaşılmadan döndük kötü davranışlarım için kusura bakma lütfen" o böyle mahsun mahsun gözlerime bakarken ben nasıl öfkeli kalkabilirdim ki? "Ö-önemli değil" çıktı ağızımda sadece. Yüzüme beğeniyle bakıp "resmî olarak tanışmadık " dedi ve elini uzatıp ekledi "ben Ulaş Aslanbey" dışardan oldukça sakin gözüksemde çıldırıyordum. Herif hem çok yakışıklı hem de adı Ulaş. Birde imzasını gösterse şöyle aile cüzdanında hiç hayır demezdim doğrusu. Yine de aptal gözükmediğini umduğum bir gülümsemeyle elimi uzattım "Ayşe" uzun bir süre el sıkıştık ya da bana öyle geldi öksürerek elini geri çektiğinde ne yaptığımın farkına vardım. Adama vantuz gibi yapışmıştım resmen!! "Hadi gel seni köye götüreyim zaten ben de o köyde görevliyim" yaşadığım trajikomik olayı saymazsak burda herşey çok iyiydi. Ulaşımla aynı köyde olmak allahım teşekkürler. Bir dakika ya ulaşım mı?
Nerden ulaşım oluyormuş o benim? Oldu olacak birde aşık olayım. Oha ne ulaşa aşık mı olmuştum??

.-.-.-.-.-..-.-
Canlar kusura bakmayın bölüm biraz geç geldi ama ancak yazabildim
Ayyy ulaş ne kadar romantik değil mi hele o seni köyüne bırakayım kısmı. Bu devirde böyle erkek nerdeeeee
Neyse canlar öptüm sizi kendinize iyi bakın

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 22, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

~kalbimi  çalan sosyopat asker~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin