Draco Malfoy, malikhanesinde ki seradan dışarısını izliyordu. Bir yandan da düşüncelerine dalmıştı. Yaklaşık 2 ay sonra nişanlanacaktı, hem de sevmediği bir kadınla. Bütün bunların hepsi sadece aile şirketlerinin ününün artması içindi.
Yanında ki küçük masada duran, kırmızı şarabından bir yudum daha aldı. En azından hala boş geçirebileceği iki ayı vardı ve, bu iki ayı da evde oturarak geçirmeyi düşünmüyordu. Evden biraz uzaklaşarak, bütün bu saçmalıktan azda olsa kurtulabilirdi. Son anda verdiği bu karar ile, cebinden telefonunu çıkararak en yakın arkadaşı Blaise Zabini'yi aramayı düşündü.
Ama ne yazık ki, o daha tuşa basmadan arkasından gelen sesle hızla ayağa kalkması gerekmişti. Narcissa Malfoy, her zaman ki asaletiyle ve ayak bileklerine kadar uzanan elbisesi ile karşısında duruyordu. Annesi, hiçbir şey demeden oturduğunda kendisi de oturdu.
Eğer, tatile çıkacaksa, bundan ailesinin de haberi olması gerekiyordu. Haber veremeden çıkıp gidemezdi. Boğazını temizleyerek, ''Anne.'' diye söze başladı. Narcissa, oğluna devrettiği sisli buz mavisi gözlerini ona dikince bütün güveninin bir anda uçup gittiğini düşünse de, biraz daha dikleşerek devam etmeye karar verdi. ''Nişan tarihine kadar evden ayrılacağım.''
Narcissa, gözlerini kısarak oğluna baktı. Bu nişanı o da istememişti ve o da bundan memmun değildi. Oğlunun, daha önce tanımadığı birisi ile evlenmesi içine sinmiyordu. Şirketin başında olan Lucius Malfoy'a bunu söylerse, kesinlikle izin vermeyeceğini biliyordu. ''Babana iş seyahatine çıktığını söylerim.'' dedi oğluna tebessüm ederek. Daha sonra okuduğu kitaba geri döndü.
Bir dakikalığına, kulaklarının onu yanılttığını düşünen Draco, annesinin dediği şeyi iyice algıladığında, bütün vücudunu kaplayan sevinç ile ayağa fırladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cause darling I'm a nightmare dressed like a daydream.
Fantasy''Eski sevgililerim ile ilgili uzun bir listem var. Onlar sana benim deli olduğumu söyleyecekler. Ama boş yerim var bebeğim, ve senin adını yazacağım.'' [muggle draco ➸ pureblood hermione ➸ ooc]