Çernobil Nükleer Reaktörü, Kiev Rusya

454 19 0
                                    

1986 yılında rusyanın Kiev iline bağlı Çernobil Nükleer Reaktörü, akşam vakti 1:23'de, yapılan tatbikat sırasında elim kaza sonucu patlamış olup, her yere yüksek miktarda zehirli gaz ve radyoaktif madde saçılmıştır. Bu kazanın sonucu olarak ilk yapılan şey lunaparkların, süpermarketlerin ve değişik mekanların hizmete kapatılıp kasabanın boşaltılması oldu. 

Kazadan sonraki gün, şehir büyük bir hızla boşaltıldı. Geç kalanlar ve bölgede yaşayan hayvanlar ise aşırı radyasyon ve ısının vücutlarına nüfus etmesi sonucu mutasyona uğradı. Kasabanın radyoaktif etkiden kurtulabilmesi için en az 1000 yıl gerektiği düşünülmekte. Burada, terk edilmiş koskoca lunaparklardan tutun, hastaneler, tiyatrolar ve terkedilmiş kocaman kütüphanelere kadar herşey var. Turistler, maske veya kıyafet gibi şeyleri giyerek önlem aldılar ve tehlikesiz yerleri gezdiler. Terk edilmiş evleri, kütüphaneleri ve tiyatroları gördüler.

Bazı evlerde ve kreş gibi yerlerde de ağzı yüzü kopuk oyuncak bebekler bulunmuştu. Tur rehberleri hiçbir bebeğe ve eşyalara dokunmamaları konusunda uyarılarda bulundu. Çürük bir merdivenden inip çıkarken, korkuluklardan tutunmanız bile yasaktı. Şuan şehir hala terkedilmiş durumda. Tehlikeli kısımlarına izinsiz ve önlem almadan girmek kesinikle ama kesinlikle yasak.    

Terkedilmiş En Korkunç MekanlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin