Queen Mary adındaki perili yer aslında zannedildiğinin aksine bir transatlantik. Terk edilmiş mekan denildiğinde aklımıza ilk gelen şeyler akıl hastaneleri ve okullar oluyor fakat bu öyle değil. Aynı zamanda Queen Mary şuan hala varlığını sürdürmekte olup, hizmet vermeyi bıraktı ve artık bir limanda otel olarak kullanılmakta. Perili odalarıyla size müthiş bir deneyim sunan bu yüzen otel, geceleri uyuyamayacağınız olaylara sizi şahit ediyor.
Daha önce bu gemi, lüks bir transatlantikti ve 2. dünya savaşı zamanlarında nakliye gemisi olarak kullanılıyordu. Nakliye yapılırken gemiye yolcular bindi ve limanda durulduğunda yolcuların sayısının eksik olduğu fark edildi. Gemi didik didik arandı ve kayıp yolcular bulunamadı. Şuan ise hayaletlerin uğrak mekanı. Geminin içinde bulunan havuz kullanılmıyor ve motor odasına girmek yasak. Daha önce orada da kötü olaylar yaşanmış. Geminin yapımında çoğu işçi hayatını kaybetmiş.
Bazı odalarının ise kapıları içeriden kilitli. Dolayısıyla kapılar açılamıyor. Bu odaların camı bulunmamakta ve kayıp yolcuların burada olduğu tahmin edilmekte fakat bu tezin ne kadar doğruluk payına sahip olduğunu kimse bilmiyor. Kapıların kırılıp odada neler yaşandığının anlaşılması isteniyor fakat hizmet ve turizm sektörünün kar sağlaması amaçlı kapılar açılmıyor.
Kapıların açılması durumda otelin terk edilmesi ve ticari amacından sapması söz konusu. Bilinenlere göre ölülerin ruhu hala bu odalarda dolaşmakta ve limana çekilen gemi otel olarak kullanılmakta.