Farkındalık yaratmak

742 6 6
                                    

Kızlar genellikle farklı erkeklere ilgi duyar yani ne kadar fark yaratırsanız o kadar ilgi duyarlar. İlişkiler adım adım olur ilk önce hoşlandığınız kızla tanışın ama sakın utanmayız utanan erkekler tatlı olmaz gözden çıkarılır. Mesaj felan atın "selam" diyin muhtemelen fazla klişe davranmıyorsanız o da selam yazar tanışın ama unutmayın hemen saçmalamayın önce konu bulun mesela çok klasik olmadan naber napıyosun diyip gülücük koyabilirsiniz sonra konuşun konu bulun konuyu açın sonra saçmalayın uydurun hayatınızdan bahsedin ama bu daha birinci adım hop diye son adıma geçmeyin pişman olursunuz. Adım iki asla küfür etmeyin bir kızla konuşurken asla küfür etmeyin kendinizi karşıdakinin yerine koyun küfürlü konuşan biri hoşunuza gider mi ? Tabii ki gitmez kızın gözünde hem bir adım önde olun. Adım üç herkesin sevgisini kazanın unutmayın herşey iyiyken herkes iyidir o yüzden işleriniz hep tıkırında gitsin ki sevgi ve saygı kazanın bunun yanında karizma da olur zaten . Adım dört kıza pat diye açılmayın sabır edin siz kazanırsınız kızı çok sıkmadan hafif konuşun her zaman ilk mesajı siz atacaksınız diye bişey yok bırakın siz yazmadan biraz da o yazsın böyle giderse zaten işin %70 ini tamamladık.
Adım beş yeteneklerinizi öne sürün "ben bu alanda başarılıyım" gibisinden cümleler kurun ki kız yetenekli becerikli insanları hoş bulur. Adım altı zor kız yoktur salak erkek vardır gibisinden bir zihniyetle hareket edin yanlış anlaşılmasın kızlara veya erkeklere laf etmiyorum fazla klişe olmayın sadece standartlara uyun ama gerektiğinde de üste çıkın. Adım yedi kıza açılmaya başlayın inceden tanıştıktan 1-2 ay sonra açılmaya başlayın asla acele etmeyin dediğim gibi ne bileyim mesela en basitinden "bugün farklısın" diyip yanına bir gülücük eklerseniz kız merak eder nasıldım felan der ve sizden iltifat ister fırsatı hiç kaçırmayın ve diyin daha güzel konuşuyoruz diyin aynı okuldaysanız bugün çok güzeldin diyin zaten ufaktan çakar bi şeyler olduğunu hoşuna gitmeye başlamışsınızdır artık. Adım sekiz asla çok yakın arkadaşlık kurdurtmayın kardeşim gibi kelimeler kullanmayın ki zaten kızda ilişkiye meyilli ise kullanmaz. Adım dokuz artık çok klişeleşmiş sıradan "hep yanındayım" cümlesi kıza bağlılık kazandırabilir arasıra bunu söyleyin kalbini kazanın ve son olarak adım on kıza senden hoşlanıyorum deyin ve asla senin yüzünden jilet atıyorum gibisinden laflar kurmayın işler tersine döner batarsınız. "Senden hoşlanıyorum" diyip gülücük atın zaten iş bitmiştir dediklerimi uygularsanız kız en fazla 2 aya sizinle birlikte olur.

Kızların psikolojisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin