38

4 0 0
                                    



-Nu ti se pare ca te învinovățești prea mult din cauza oamenilor care te au rănit ?
-Nu stiu daca se numeste vina sau regret , nu stiu daca ei sunt cu adevarat de vina pentru tot ce mi s a intamplat de a lungul timpului sau eu sunt singura vinovata.Daca ma gandesc mai bine , nu au nicio vina.Ei doar au intrat acolo unde au gasit o usa larg deschisă si s au Așezat unde au crezut ca e mai confortabil . Stii acel moment cand te duci si iei cina intr un restaurant ? Poate ca esti decis ce anume vrei sa mananci , dar cu siguranta iti doresti sa ai masa cea mai bine poziționată , sa bei cel mai bun vin si sa alegi ce ti dorește sufletul din meniu . Apoi platesti nota , multumesti ospătarului si pleci . Nu te mai gandesti daca ai lasat sau nu firimituri pe masa , daca ai aranjat scaunul frumos in urma ta , ci doar pleci satisfăcut ca ti ai potolit pofta , fara sa te mai intereseze deranjul pe care l lasi in urma . Asa s a intamplat si cu oamenii din viata mea . Ei au intrat , s au asezat unde au vrut in sufletul meu , le am oferit tot ce si au dorit de la mine , dupa care au plecat liniștiti , nepasandu-le de nimic altceva , nici macar de brațele care i au primit si vindecat de atatea ori.

CitateUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum