"Indiferent din ce sunt făcute sufletele noastre,al meu și al tău sunt la fel.''(Emily Bronte)
Timpul a trecut,noaptea și-a facut apariția.M-am intors in camera asta sumbră,lipsită de orice emoție.Mi-e dor de părinții mei chiar daca m-au vândut.Prin materialul subțire de la geam se vedea că geamul nu are gratii.Poate as putea sări pe el și apoi să fug.Dar nici măcar nu știu unde sunt.
Mă indrept pe geam cu gândul să dau jos materialul cel acoperea.Am început să-mi bag degetul printr-o găurică mică din material și să-l sfâșâi.Cerul era acoperit de nori.Luna,la randul ei era acoperită de un nor mare ,în formă de inimă.Ce frumos.O lacrimă se iveste pe fața mea când imi aduc aminte de Ana,de prietenii mei,de doamna de geografie din gimnaziu.Am atãtea amintiri iar acum parcă se evaporă.
De pe hol se aud pași.Mă pun repede în pat,cu fața spre geam ,mă acopăr cu cearceaful negru și ma prefac că dorm.Dacă m-ar fi găsit trează cine știe ce mi-ar făcea.
Ușa se deschide ușor și pe partea opusă părtii în care stau cineva se așează.Începe și mă mângâie pe păr.Blând.Se simțea...liniștitor.Iși drege vocea și imi spune:-Îmi pare rău!Înțeleg că pierderea unei persoane dragi nu e ușor de digerat.Am fost nevoit,crede-mă.Acum ești a mea și nu pot risca să te pierd.Știu că nu ai încredere în mine,dar îți promit că te voi face să ai.O să vezi.Într-un final totul va fi bine.
Îmi deschid ochii și mă intorc spre el.În ochii lui se vedea o mică urmă de regret.Sau milă?
Nu spune nimic.Așteapta sa vorbesc.-Nici măcar nu știu cum te cheamă...
-Eric.Numele meu e Eric.Mă gândeam dacă ai vrea șă ne vedem cu gașca diseară.După asta o să mergem la o petrecere.
-Petrecere?Nu am niciun chef.Nu pot rămâne aici?
-Nu!O să vii și gata.Peste o oră ei vor fi aici,sa fii gata.
Nu mai are rost sa ma opun.Eric dă oridinele și gata.Mă intreb de ce e asa anti-social.Si ce naiba a vazut la mine.Mai bine muream decat sa ajung aici.
-Peste 1 oră-
M-am îmbrăcat într-o rochie neagră,elegantă.Îmi ajungea pâna la genunchi iar în picioare am asortat o pereche de pantofi vișinii.Parul l-am ondulat și i-am dat drumul liber pe spate.Machiajul nu e asa exagerat.Fond de ten,rimel,farduri.
Îl aud pe Eric cum se apropie de ușă.Întră si se opreste în tocul ușii sorbindu-mă din priviri.Era înbracat într-un costum negru,o cămasa albă si un papion roșu.Din ce mi-a spus el ,petrecerea asta e foarte importantă.Prietenul lui Andreas,cel care da petrecerea împlineste 18 ani .
-Nu arăt bine de te holbezi atât la mine?spun fiind curioasă de răspunsul lui.
-Ăm...arăți...perfect!spune bâlbâindu-se.Hai să mergem jos.
Cobor împreună cu el jos.În sufragerie,pe canapea stăteau o fată și înca trei baieți.Toți erau îmbrăcati ca la patru ace.
-Bună gașcă!Ea e Andreea,fata mea.spune Eric uitându-se cu un rânjet enervant la mine.Ea e Anais,sora lui Marco,Ian,David.
Anais era genul ăla de fată cuminte și drăguță.Era îmbracată într-o tinută decentă.Fara machiaj sau o coafură extravaganta.Blondă,ochi căprui închis ,pistrui.
Marco,fratele Anaisei era total diferita de ea.Nu semanau deloc.El era brunet,ochi verzi și un aer de fițos.Pe antebrat avea un tatuaj cu inițiala ,,N,, la fel ca și Eric.Se uita la mine de parcă aș fi o bucată de pizza.Dar atunci cand Eric îi aruncă o privire de amenințare ,pereții au devenit cei mai buni prieteni ai lui.
Ian,arăta ca un tocilar.Cu ochelari cu ramă neagra,parul ii statea ciufulit în toate părtile.El nu avea tatuajul pe antebraț sau poate era în alt loc.
Purta o perechie de blugi negri, un sacou albastru închis,iar în mână avea o pungă de cadou.David era îmbrăcat din cap pana in piciore doar în negru.Cu exeptia ceasului auriu de la mână.La încheietura mâinii se vedea un ,,N,, .Deja treaba asta s-a împuțit.Nu înțeleg care e treaba cu N-ul asta.Dar voi afla.
-Peste 2 ore-
Andreea pov:
Ieșim toti sase din casă.Ian,Marco,David și Anais s-au dus cu o mașină,iar eu si Eric în masina lui.
Îmi deschide usa de langa locul șoferului.Mă urc ,imi pun centura și aștept sa vină.Îmi las capul pe geam și încep sa ma uit ca o proastă în gol.Peste cateva zeci de minute oprim în fața unei case uriașe,cu piscină în fata.
Odata ce intrăm un miros puternic de fum îmbibat cu alcool aproape că mă îneacă.Fac câțiva pasi și sesizez că m-am pierdut de gașca.Bravo mie!Nu cunosc pe nimeni deci mai mult ca sigur o sa ma pierd.Încerc să ma uit dupa vreo față cunoscută dar nu observ pe nimeni.În dofuzoare începe melodia mea preferată детство
Pe ringul de dans cuplurile dansau lent și gratios.Ma duc sa fac si eu cateva miscari de-ale mele.Ca să-mi trag sufletul mă așez pe un scăunel de la bar.Acolo servea un barman drăguț.Ma vede și mă intreaba ce vreau sa beau.Îi spun să-mi pregătească o limonadă dar ma trezesc cu un pahar de vodkă in fata.Ce să fac,il dau pe gât simțind cum gâtul îmi ia foc.Mă ridic și amețesc un pic.Încerc să ies afara din mulțimea asta.Mă sufoc.Încercând să ies ,ma lovesc de un tip aproape spart de beat.Încerc să-mi cer un scuze dar ăla nici nu a auzit.Se uită pervers la mine și mă trage afară.Țip după ajutor dar din cauza muzicii nu mă aude nimeni.M-a tras mai departe de ieșirea clubului,privirea lui coborând pe corpul meu.
A început sa ma sărute iar eu,scârbită,l-am împins de pe mine și am încercat sa fug dar el mi-a prins încheietura mâinii și m-a împins într-un perete,brutal.
-Cam obraznică păpusică,o să te pedepsesc pentru asta.spune el nervos.
A început sa imi sărute linia maxilarului,cu o mâna pe un sân,iar alta ducându-se tot mai jos pana imi sfâșie materialul de pe mine șoptindu-mi:
-Crede-mă ca o să-ți placă asta!
Îl lovesc acolo unde nu răsare soarele cu gândul că am să obtin timp ca să fug.Proasta idee.Îsi duce mâinile la zona cu pricina și când dau să fug mă prinde de picioare iar eu cad lovindu-mă la cap.Din depărtare o siluetă îsi face apariția.Dacă vad bine era...Eric.Cu ultimele puteri simtind ca o sa lesin de teama si durere strig:
-Eric!Ajutor!Auzind,tipul de pe mine îmi dă un pumn de îmi sparge buza.O să plăteasca pentru asta.
Două brațe îl ridică pe tipul de pe mine.Îl snopește în bătaie.Îi împarte pumni și picioare până cand tipul nu mai e coștient.În urma lui vine Marco care îl ia pe tip si dracu știe unde îl duce.
Eu înca eram rezemată de perete.Nu mai avea foarta necesară sa ma ridic.Eric se intoarce spre mine și în un firicel de sânge i se scurgea dintr-o sprânceană.Mă ia în bratele lui si ma trange usor la pieptul lui.Acum ma simt în siguranța toatala.As vrea sa raman pentru totdeauna in bratele lui dar asta nu e posibil.
Niciunul dintre noi nu spune nimic.În fata se vedea mașina lui Eric.Dau să spun ceva dar mai mult iese ca un murmur.
-Shh...spune Eric cu o voce blândă si caldă.Ți s-au întâmplat multe.Vorbim mâine.
Eric pov :
Cum am putut sa o las singură?Trebuia să ma gândesc că i s-ar putea întâmpla ceva,mai ales că ea nu cunoaște pe nimeni de aici.Ea e speciala si nu pot sa o pierd.Nu aș suporta gândul.Fața ei angelică,energia ei ,buzele trandafirii și zâmbetul perfec,ochii naivi si sensibili.Plini de lacrimi.Dacă i s-ar fi întamplat ceva ,nu mi-aș ierta-o niciodată!
Când o văd,un fior îmi trece prin tot corpul.Simt ceva pentru ea cum nu am simțit niciodata pentru altă fată.Ce se întâmplă cu mine?
CITEȘTI
Vândută
Teen FictionAndreea,o adolescentă,uitată de propii părinti este vândută unui tip misterios pe nume Eric .Acesta o obligă să-și omoare cea mai bună prietenă pentru siguranța părințiilor ei.Chiar dacă au vandut-o pentru o suma mică de bani ,ea tot îi iubea. Ce se...