,,Dacă eu aș fi noaptea,tu ai fi senina zi,,
Andreea's pov :
Dimineața a venit repede.Cum m-am trezit,m-am dus direct la baie să-mi fac nevoile.Nu am mai avut timp aseară.
-Andreea,unde ești?se aude vocea lui Eric.
Incui ușa de la baie și ii spun ca vin imediat.Ma spal pe maini,pe fata si pe dinti si ies afară.
-Ce vrei?
-Azi o să ma duc la o sedință.Și-
-Așa și?îl intrerup eu.
-Toti angajatii vor veni cu mine iar tu vei ramane singura acasă.Ai acces doar in sufragerie si in camera ta.Daca ti-e foame poti lua ceva de mancare din frigider.Să nu incerci sa faci vreo prostie pentru ca voi afla si iti voi tabaci fundul ala cand te prind.Ai înteles?
-Bine,zic pufnind si plecand in camera de la etaj.Astept sa plece si apoi intru in explorarea casei.Sa vedem ce ascunde omul asta...
Eric a plecat de acasa acum aproape un sfert de ora.Ceea ce ma surprinde este faptul ca a avut incredere sa ma lase singura.Ceva imi spune sa stau pe curul meu linistita,insa curiozitatea ma omoară.
Prima data ma asigur ca nu e nimeni in casă.Ma gandesc ce sa fac...Sa vad ce e in camera aia incuiata sau sa caut lucruri care m-ar ajuta sa scap?Telefonul!Trebuie sa-mi caut telefonul.
Ma indrept spre camera lui Eric,deschid usor usa si intru.Incep sa caut prin biblioteca lui,nimic.In baie nu cred ca l-ar ascunde dar,am cautat si acolo.Nimic in afara de un sertar plin cu prezervative.
Daca as fi Eric unde as ascunde un telefon?Dap,probabil l-as arunca intr-un râu.
Din neatenție ma impiedic de coltul covorului si cad.Podeaua era chiar curata.Cu colțul ochiului,observ ca sclipeste ceva.Ma uit sub pat si vad o cutiuța mică si maro.O iau si ma ridic.
In drumul spre camera mea imi faceam mii de ganduri in cap.Ce ascundea cutia si mai ales, oare e bine sa fiu asa curioasa?Eric poate veni in orice clipa si chiar nu vreau probleme.
Ma asez pe marginea patului si rup frânghia alba cu care era infasurata.Deschid cutia.Simteam o adiere de vant trecand pe lanaga mine.De unde venea aerul?De la geam.M-am dus si l-am inchis uitandu-ma atenta ca nu cumva sa fie cineva prin zona.Nu era nimeni.
In cutie mai era o cutie rosie cu un lăcățel mic.Perfect,acum chiar nu mai pot sa desfac afurisita de cutie.Ma duc sa o pun la loc.
Eram in camera lui Eric când am crezut ca fac infarct.Era așa liniște pana cand un zumzăit stupid a inceput sa rasune in toata casa.Nu stiam de unde vine dar cu siguranță se auzea de jos.Cobor in graba scările si ajung la parter.Zgomotul s-a oprit...
Cum nu era niciun telefon in casă,de unde se putea auzi?Eram la bucatarie cand un ciocanit puternic se aude.Cineva era la ușă.M-a cuprins o panica uriașa si nu stiam ce sa fac.Daca era un criminal sau un violator,dacă era Eric si a ajuns mai repede,daca era poliția?Poate o sa pot sa scap.Iau un cutit de la bucătarie,pentru siguranta mea și mă duc incet spre ușă.3...2...1...am deschis.
In fata mea se afla un barbat scund,ochii căprui si reci,avea cateva riduri pe față si ceva mi-a atras in mod deosebit atenția.Sub ochiul drept avea o cicatrice in formă de cruce.L-a trimis Satana dupa mine?Nu,nu cred.
-Da?mă trezesc spunand.Vă pot ajuta cu ceva?întreb strangand si mai tare in mana coada cutitului.
-Eric e aici?Ma intreaba simplu fara nicio emotie in privire.
-Pentru ce îl cauti?Cine esti?il intreb eu serioasa.
-Am treaba cu el.E aici sau nu?
Ezit sa raspund.Poate pleaca,dar daca afla ca sunt singura si inocentă ar fi in stare sa-mi faca ceva.Sau cel putin asta imi imaginez in momente exasperate.Scenarii...si de multe ori sunt doar in imaginatia mea.
-Nu,nu e.Spun și fara ezitare incerc să inchid usa dar el a fost mai rapid si a impins-o inapoi.
-Deci,esti singură?Poate vrei sa-l asteptam pe Eeic impreuna.Nu m-ar deranja.Sau daca vrei mergem sa-l cautam.Ce zici,frumoaso?
-Zic ca esti un bou.Daca chiar te mananca poți să-l suni si sa vorbesti cu el.Daca nu pleaca naibii de aici si lasa-ma pe mine in pace.
-Cam tupeista,nu crezi?ma intreaba in continuare.Deja ma enerveaza si nu e de bine.Am un cutit in mana si stiu sa fac multe lucruri cu el.
-Nu,nu cred.Hai pa la revedere.Il iau prin surprindere si inchid usa repede inainte sa apuce sa actioneze.O incui si ma dau cativa pasi in spate.El incepe sa bata cu pumnii in ea spunandu-mi sa deschid.Ar trebui sa fiu proasta ca sa deschid.
Cand sunt sub presiune niciodata nu gandesc bine.De foarte multe ori doar idei proaste imi vin in minte.Dar gen,eu ma gandesc la ele si uneori suna chiar bine plus ca tot ce am facut in aceasta viata,am facut pentru binele meu.Si,si acum am o idee proasta sau sa-i spunem mai bine un plan.
Pana cand el va sparge usa ca sa intre eu o sa mai iau un cutit si o sa-l ameninț sa plece.Daca nu ma va asculta,vaza pe care am luat-o de pe masa de bucatarie si care pare antica va ateriza in capul lui.Nu cred ca e un plan prea prost.Deci sa-i dam bataie.O lovitura,inca una,o injuratura,trei vorbe...si usa s-a deschis!Camd m-a vazut pe mine cu cutitele a ramas incremenit.
-Pleaca sau nu o sa ezit să te ranesc!i-am spus cat de dur si ferm am putut.
Asteptam sa reactioneze,sa faca ceva,sa zica ceva.In schimb mi-a dat o palma de pot sa jur ca mi-a inrosit obrazul.Am avut un atentat esuat de a-l tăia,el mi-a anticipat miscarea si mi-a luat cuțitul din mână.In momentul in care am primit un picior în stomac vomitand cateva picaturi de sange am zis că ajunge.Daca vom continua tot asa risc să mor sau cine naiba știe ce-i trece prin cap psihopatului ăsta.
Mi-am adunat toata forța necesară si parca regretam ca urma sa fac asta.Dar stiți cum e,eu sunt pe primul loc,viata mea e importantă.M-am uitat direct in ochii lui.Imi simteam capul ametit un pic dar asta nu m-a împiedicat să înfing cuțitul adânc în abdomenul lui.Nu se astepta la asta.Am citit durerea din ochii lui.
S-a lasat incet în jos,suspinand ceva indescifrabil pentru mine.Cuțitul din mana lui a cazut.In scurt timp,pe podea curgea sangele roșiatic din rana lui.Am ramas socata.Nu stiam daca a lesinat sau a murit.In orice caz un lucru e clar.Am dat de belea.
Ma aplec apre el.Mana imi tremură cum nu mi-a tremurat niciodata.Am vrut sa-i iau pulsul dar mi-e prea frica sa pun mana pe el.Daca se trezeste...Am asteptat destul de mult timp.Un sfert de oră.De un sfert de oră stau jos.Plâng cu suspine.Ma doare inima.Am omorat un om,i-am luat viata.Ce se va intampla cand va veni Eric?Daca il cunoaste sau e vreun om important?Vai de pl mea.
——————————————————————Capitol needitat.Votați daca vă place.
CITEȘTI
Vândută
Teen FictionAndreea,o adolescentă,uitată de propii părinti este vândută unui tip misterios pe nume Eric .Acesta o obligă să-și omoare cea mai bună prietenă pentru siguranța părințiilor ei.Chiar dacă au vandut-o pentru o suma mică de bani ,ea tot îi iubea. Ce se...