Sen insansan biz neyiz be dedirten cinsten olur kendileri...
Dalgın dalgın alayına isyan, evdekilere atar okuldakileri gider yaptığım günlerden bir gün.
Baştan belirtiyim hiç nazik çıtı pıtı kızlardan değilim..
Tamam isterdim ama değilim işte.
Neyse, küçük bi anı ile kendimi daha güzel tanıtırım sanırım size;-İlk okul 3, aşırı hoşlandığım bi çocuk var. gizli gizli bakışmalar, yanından geçerken anlık kalp krizleri falan çok tatlıyız. Tabi o da bana karşı boş değil. Ama çok utangaç bi tip, hani en sonunda ben yanına gidip açılmayı düşünürken beklenen an geldi ve bana doğru gelerekkk;
-benimle çıkar mısın?
Dedi...Evet buraya kadar herşey normal, hepimiz yaşadık bu tatlı anıları güldük eğlendik yeri geldi terk eğildik reddedildik falan..
Normal insanlar evet veya hayır yada "ouff gidermisin be grizekâlııa" der geçer di.Ama ben..
Muhteşem benn.
Dedim ki, bu arada tekrar hatırlatıyım ilk okul 3. Yaş da 9 ..
+niyetin ciddiyse babamla konuşursun!
Sonuç çocuk gitti.
Ilk aşkım hiç unutmam ismide Nihat'tı. Inş o unutmuştur.
Burdan sevgiler gönderiyorum kendisine ..
Ve halâ cesaretini toparlayıp babamla falan da konuşmadı pısırık.!Umarım bu tatlı anım beni biraz da olsa çözmenizi sağlamıştır.
Şimdilerde deli gbi aşığım bu arada yaş 26 ne derece gözü kara ve neler beklediğimi siz düşünün..
Neymiş, ben aşıkmışım sadece ve Bu onu bilmiyormuş bilmemeliymiş. Önce erkek açılırmış kız naz yaparmış falan filan. Geç oraları sana aşık olduysam sende bana olucan paşam.!
Hani hep derler ya,
"Kişi kendi kaderini kendi seçer"Benim de tam olarak öyle oldu.
Hayatımın en zor-güzel-diplerini bana bölüm bölüm yaşatacak aşkı ben kendim buldum, Belki çoğu kişiye aykırı gelir ama kendimi ben sevdirdim yada öyle sandım..
Başlıyoruz benim gönlümden acılan dünya'ya..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sende Bana Aşık Olacaksın
Romanceben sana aşık olduysam sende bana aşık olacaksin aslan parçası.. yok öyle tek taraflı platonik platonik takılmak. hazırmısın başlıyoruz?