Kolay kolay kimseyi sevemeyen beğenemeyen bi tip olmamla tanınırım.
Aslında beğenmemek değil de, güven problemi olan bi insanım da diyebiliriz.Geçmişten gelen...
Az arkadaşı birtane sağlam dostu, ayaklarının üzerinde duran, yıkılsa bile çaktırmayan "ben iyiyim yaa"
Diye geçinen, yanlız insan.Ağladığımı nadir görürsünüz.
Kolay kolay kıramam da ben kimseyi.
Ama çok kolay kırılırım mesela.Her neyse,
Hayatımın dönüm noktası olan aşk..
Beni benim bile tanımadığım bi insan haline çeviren his..Sosyal medya.
Kimde yok ki?Oradan arkadaşlar, sevgililer hatta eşler bulanlar var ne güzel :)
Evet evet bende!
Şimdi düşünüyorum da, biri gelip bana benim hayatımı, yaşadıklarımı yaşayıp anlatsa şok olurum heralde
"Ciddi olamazsın" falan derim, ve muhtemelen inanmam.Tesadüf karşıma çıkan sen.
Yanlız öyle alelâde okumayın yazdıklarımı, "SEN" diye bahsettiğim adam aslında ben..
Başka türlü tarif edemem.
Bi başkası nasıl sevilir nasıl kendine katılır, ne ara iki kişiyken tek kişi olunur inanin hiç bir fikrim yok.
Ama o adam başka.Aşka dair, hislerime dair bir kaç süslü kelime yazmak isterdim fakat,
Ona yetecek kelime yok ..Abarttığımı düşünenler olacak , ve iler ki bölümlerde anlayacak hak verecekler eminim bana.
Aşka yapmam dediklerim bir bir yapıldı..
Aşılmaz yollar gidilmez mekanlar
Söylenmez sözler söylendiPişmanlık varmı peki?
Yok.
Yine olsa yine yapar mıyım?
Evet.
Hayatım akıp giderken, bi baktım benim hayatım yok. Ikimiz onu mutlu etmeye çalışıyoruz, onu memnun etmeye çabalıyoruz.
Ikimiz birlikte onu çok seviyoruz ..Nasıl mi başladı?
Bir fotoğrafta aşık oldum.
Evet sadece bi resim.
Fake hesap açmıştım, kimin yok ki ..
Tabi sahte isim ve sahte bir resim.
Profile koyduğum kız çok güzeldi ama:))
Neyse oradan stalklar falan yapılıyor tabi, takipçi kasıyoruz bilmem neler neler..Bir sürü istek ve mesajlar geliyor, bu bir kaç ay bu şekilde devam etti.
Arada yokluyorum fake hesabı herşey yolunda istekler kabul falan neyse mesaj kutusuna baktım yine bir sürü aynı cümleler..-slm
-tanışalım mı?
-cennetten mi düştün?
-bise sorcam
-şiiiii uyudun muVs... gbi şeyler.
Hani olur ya gözün bi yere takılır, aklında kalır 'bi dakka ya' dersin.. işte tam olarak öyle.
Bi profil resmi farklı, gözüm takıldı içim aktı sanki, yine tarif edemedigim o his. Farklı işte.
Sadece 'selam' yazmıştı.
Ben bu kadar anlatıyorum ama, tipini resimlerde ki Tom Hardy gbi düsünmeyin siz:)
Normal bi insan, aşırı yakışıklı veya dikkat çekici değil ama bende kopan fırtına çok başka.
Hayatta hiç birşey tesadüf değildir.
Bu da öyle, hayatımda öyle bir rolu oldu ki , bi şekilde tanışmam lazımmış sosyal medya sebep oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sende Bana Aşık Olacaksın
Romanceben sana aşık olduysam sende bana aşık olacaksin aslan parçası.. yok öyle tek taraflı platonik platonik takılmak. hazırmısın başlıyoruz?