1

839 61 2
                                    

First Day of School And Last Year of School

Hari ini hari pertama sekolah dan juga tahun terakhir aku bersekolahan .

Namaku Lee Hyunji dan kisahku bermula dari sini ..

Hari ini aku datang ke sekolah seperti biasa tetapi disebabkan hari ini permulaan sekolah jadi aku datang lebih awal untuk mengambil tempat dudukku .

Di sekolah

Sampai di depan pagar sekolah , aku pun turun dari kereta .

Aku : Annyeong eomma appa !

Appa & Eomma : Annyeong !

Sedang aku berjalan hendak masuk ke kawasan sekolah, seorang lelaki telah mengambil perhatian aku dan orang tersebut kelihatan seperti seorang pengawas yang sedang berjaga didepan pagar sekolah . Gayanya bagus , kemas , lengan bajunya dilipat setengah , rambutnya kemas , dan semuanya perfect !

" eh ! Hyun ah kau buat apa ni ? Ingat , kau datang ke sekolah sebab nak belajar not fall in love w boys . Hyun ah Hwaiting ! "

Sedang aku melangkah masuk ke kawasan tersebut , seseorang menegur aku .

? : Cheogiyo ! ( excuse me ) Ikat tali kasut awak .

Kata seseorang dengan tegas kpd ku dan orang itu adalah namja yang super hot tadi 😋 Dengan malunya aku mengikat tali kasut depannya . Yelah sapa tak malu , first day of school dah kena tegur dengan pengawas aka crush dengan penampilan tak kemas .

? : ah ne gomawo *bow

Skip

Selepas kejadian tersebut , aku pun terus menuju ke arah kelasku dan masuk . Di kelasku ternampak seseorang yang sudah datang lebih awal dariku dan orang itu adalah ....

tbc

[C]ICE COLD: Let's Love [JEONG YUNHO]Where stories live. Discover now