Alastor - przyczyna śmierci

238 21 9
                                    

Na sam początek, chyba jedna z najbardziej lubianych postaci jaką jest Alastor.

Cóż, nie wiadomo o nim zbyt wiele, a co za  tym idzie jest wiele teorii i wyobrażeń na temat tej postaci.

Najwięcej (jednak i tak nie tak dużo jak myślicie) wiadomo nam o tym co dzieje się gdy przebywa on w piekle, wiemy też trochę jak wyglądało jego życie, więc ja chciałbym zająć się tym co było pomiędzy. Mianowicie przebiegiem jego zgonu.

Jest naprawdę od groma teorii, iż Al został postrzelony. Okej, wszystko fajnie, jednak kiedy w wyszukiwarce wejdziecie w informacje na temat jego postaci, możecie zauważyć, że przy przyczynie śmierci napisane jest „Wypadek związany z psem" (oczywiście po przetłumaczeniu)
A nie wiem jak wy, ale ja śmiem wątpić, że zastrzelił go pies...

Więc pozwoliłem sobie na połączenie dwóch, dosyć ciekawych opcji.

A gdyby tak pewien kłusownik zabrał ze sobą na polowanie psa tropiącego? Miałby on za zadanie znajdować dla niego jelenie, lisy, kuny, czy też inne zwierzęta na które takowy polował.

I wtedy moim zdaniem sytuacja wygląda następująco:

Ally wraca sobie zadowolony z polowania i nagle podbiega do niego pies (za którymi nie przepada). Al pachnie jeleniem oraz jego krwią, bo przecież sam przed chwilą urządził sobie polowanie, więc pies zaczyna go szarpać i szczekać, dając swojemu właścicielowi sygnał, że nie zawiódł. Ten strzela, trafiając Alastor'a idealnie w czoło, w miejsce gdzie podczas korzystania ze swoich demonicznych zdolności widoczny jest mały czerwony krzyżyk.

To taka moja teoria :3 pozostawiam ją Wam do oceny :)
Miłego wieczoru, dnia czy też nocy :))

Hazbin Hotel - Strefa fanówOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz