Husk

206 13 9
                                    

Pewnie dziwi Was, jaką teorie można mieć o postaci, która jak na razie odegrała tak małą rolę. Otóż, czy nie zastanawiała Was relacja Husk'a oraz Alastor'a?

Jak na razie, mam zbyt mało informacji (bo tylko to, że Husk mu pomagał) by bardziej zastanowić się skąd się znają i w ogóle, ale za to miewałem rozmyślenia na temat tego, jak teraz ze sobą współgrają.

Moim ( i chyba nie tylko moim, bo gdzieś widziałem arty z podobnej teori) było mniej więcej tak:

Jak wiemy, Alek zawiera umowy (jednak na nich chciałbym się skupić kiedyś w oddzielnym rozdziale, gdyż wbrew pozorom jest to ciekawy temat).

Husk przychodzi do niego, gdyż po trafieniu do piekła, nie jest zbyt „mocny" (mam nadzieje, że wiecie o co mi chodzi...jeśli nie śmiało piszcie w komentarzach) chce on pomocy od Alastor'a ponieważ go zna, a jest on potężny. Ally zawiera umowę z Husk'iem (nie skupiałem się dokładnie nad jej dokładnym sensem jednak myślę, że było to coś w stylu: „Okej, jeśli cośtam to będziesz miał moc, oraz wprowadzę Cię w to miejsce. Jednak jeśli cośtamcośtam będziesz musiał być mi posłuszny") No i właśnie dzieje się „cośtamcośtam" i Husk „przegrywa umowę" (tak wiem, że nie ma takiego określenia, jednak nie umiem tego inaczej nazwać..mam nadzieję, że w miarę rozumiecie...😖😥), przez co musi być posłuszny Alkowi.

Gosh... mam wrażenie, że dobrze tego nie wytłumaczyłem...ugh...

Jest coś co chcielibyście w kolejnym rozdziale?

A tu macie arcika ode mnie :3

(I know, że nie jestem Picasso)

(I know, że nie jestem Picasso)

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Hazbin Hotel - Strefa fanówOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz