yurio x reader1

498 10 2
                                    

Név [név]
Hajszín [hsz]
Szemszín [szsz]




Próbáltam a jégre koncentrálni de nem ment a körülöttem fojo szurkolás elterelte a figyelmem...
És a zene egyre csak gyorsul nekem is gyorsitanom kéne de nem  tudok. A Tripla Axelt kellet volna megugranom de nem volt meg a lendulüet...elrugazgodtam a földtöl...nem volt meg a forgás szám sem. És az érkezésekor sem volt valami szerencsés. Ki bicsaklodt a lábam. Elterültem a földön nem tudtam mozdulnisem majd nagyot sziszentem. Egyre halkult a zene de az emberek biztadtak. Én feláltam volna de eltört a lábam lassan elkezdtem putyeregni egy két könny csepp fojt végig arcomom.
Majd meghallottam Yurio ideges üvöltözését.
-Sajnálom-motyogtam magam elé. Ennyi jött ki a számon. Majd elsötétül minden.


**Yurio szemszöge**

Láttam életem szerelmét elterülni a földön...nem mozdult.
Idegessékem miadt elkezdtem üvöltözni mert nem engedtekbe a pájára
-DE MÉGIS MI A F*SZOMÉRT NEM ENGEDTEKBE. [NÉV] NEM LÁTJÁTOK HOGY NEM MOZDUL?!-keltem ki magamból aggódva [név] miatt.
-Yurio nyugodj le-lépett mögém Viktor nyugodtan-már hívták a mentősőket pár perc és itt vannak.-Nyugtatott a tata
-MI AZ HOGY PÁR PERC??!- kéedztem dühösen-ÉS MI AZ HOGY NEM MEHETEKBE!!??


**[Név] szemszöge**


Nagy nehezen felnyitottam a szemem és négy fehér magas fel közt találtam magam. Az orvos és Yurio beszélgettek.
Yurio amint meg látta hogy ébren vagyok azonnal odafutotthozzám könnyes szemekkel és nyakamba borult. Nagyon nehéz volt így látnom. [Hsz]hajam arcomba borult.
Yurio egyszercsak megszólalt
-nagyon sajnálom [név]. Soha többé nem engedlek el magamtol-ezeket mondta a szöszi nekem. Majd nagy sirásba kezdtem hiszen nem tudtam megszólalni.





Hallikaaaaa ez lenne az első rész belőle lehet kérni de majd ezt befejezem aztán úgy fogom elkezdeni a többit. Ezeket olyan 5 részesekre tervezem lehet ami hosszabb lesz. Nah de remélem tetszik eddig főleg _Sarcii_Ackermann_
Remélem hogy tetszik neki❤ nahhh haliztok további jó szoarkozást❤❤
❤❤

anime boys x reader [szünetel]Where stories live. Discover now