3

196 5 0
                                    

Reggel arra ébredtem hogy pittyeg a telóm. Megnéztem ki az. Azt hittem Alisa de nem... A rajongóimtol kaptam néhány üzenetet.
Egyfojtában zaklattak. Nem tudtam mit tenni ezért úgy döntöttem lemegyek és csinálok valami reggelit.
Majd egy fél óra múlva készen is lettem majd hallom hogy valaki jön le a lépcsőn. És Yura volt az. Olyan kawaiii volt.
-Szia-köszönt oda azzal a reggeli rekettes hangjával.-ooo ez amerikai palacsinta?-mire én felnevettem.
-igen de egy kicsi csavart tettem bele még hozzá banános. -Mondtam egy nagy mosojjal az arcomon mire ő felnevetett és nyomott egy puszit az orromra.
-nyuszi de te is eszel velem?-kérdi mire én csak bolintok. -akkor menjünk is és együnk is mert utánna van egy kis dolgunk-huz egy igen nagy perverz mosolyt az arcára mire én csak felnevettem hangosan.
-azt majd meglátjuk-mondom miközben kuncogok ö meg lebigyeszti szája szélét.
Tettem a cicáknak is kaját meg vizet. Utánna meg megcsináltam a turmixomat is.
Mivel Yura is ivott belőle ezért dupla adagot csináltam.
Hozzávalok:
-2 db banán kockákra vágva
-2 bögrényi tej
-2 kávé (de ez most csak tejeskávévolt)
Egy kis méz és össze is lehet turmixolni.
Megkostolta Yura és ízlett neki. Kész csoda mert nem is tettem bele cukrot.
Megreggeliztünk majd indultunk a suliba 7:25-kor már be is értunk. Sajnos külön osztályban vagyunk. Nekem az elsőórám biosz. Utálom. Vártunk a tanárra majd egy fiú megölelt én nem tudtam mit csinálni tulságosan szorított. Majd ezeket a szavakat suttogta a fülembe:
-[név] 00:00-kor este a cseresznye fa alatt találkozzunk. Ne szólj Yurának vagy a szép pofid megbánja.-és még mindig nem engedett nyomott egy puszit a hajamba amit persze lefotóztak ami még ment ki a világhálora.



**16:32**

Yura mérgesen bevágta az ajtót mikor hazaért. Meg kérdeztem miért de ő nem válaszolt. Majd egy öt perc múlva elkezdett velem kiabálni...
-TE HÜLYE VAGY AZT HITTEM SZERETSZ...DE NEM TE CSAK EGY OLYAN KIS UTSARKI KIS R*BANC VAGY.-nagyon fájtak
a szavai nem tudtam megszólalni majd elment...
Fogott egy két alsónadrágot egy gatyát és néhány pólót majd kiviharzott a házbol. Közben nem szólt hozzám.
Én csak áltam és néztem majd éreztem ahogy egy majd rengeteg könnycsepp hullik végig az arcomon. Nem tudtam mit tegyek. Majd a térdemre rogyva aludtam el a földön.

Reggel a suliba késve értem be. Majd odajött hozzám az a csávo aki szintén le b*szott mert nem mentem el a megbeszélt helyre. Mondtam neki hogy nem tudtam majd adott egy öklöst a jobb arcfelemre. Elkezdett ömleni a vér az orrombol. Majd egyet a hasamba térdelt elfekudtem a földön majd csak sírtam. A számbol is ömlött a vér nem kaptam levegőt. A gyerekek úgy rohantak tanárért majd letérdelt hozzám a srác és adta volna a következő kört...de ott lett egy tanár. Elkapta kezét mire ő össze rezzent én csak feküdtem szótlanul és sötétedett minden.



Halli ez lenne a kövi rész❤ remélem tetszik ezt kirakom és írom a kövi részt❤

anime boys x reader [szünetel]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz