Mikor elváltak levegő hiány miatt csak ölelkeztünk. Megfogtam pólója tetejét közelebb húztam és megkértem hogy hagyja abba az alkoholt. Megigérte remélem be is tartja.
Aztán nekiáltunk takarítani. Mert ahogy kinézett a ház mintha egy szemétdomb lenne.Holnap leszek 18. Már nagyon várom. De csak ketten ünnepelünk.
** egy nappal késöbb**
Reggel szerelmeim karjai közt keltem. Vagyis azt hittem mert nem volt otthon Yura. Hogyott egy üzenetet amiben az ált
Jóreggelt babo elmentem a boltaba vásárolni. Hagytam neked reggelit! Szeretettel: Yurio❤Lementem megettem amit csinált aztán elkezdtem instázni. Mikor megjött a bevásárlás boldog hozott haza egy szatyrit ami televolt élelmiszerrel meg egy két üveg pészah sör alkohol meg ilyesmi. Majd én hogy
Nagy dobozt hozott be. Kérdeztem mi van benne nem válaszolt. Nem szeretem ha titkoloznak.
-Nyuszi! Mi van abban a dobozban ha szabad tudnom? -érdeklödök
-Meglepi-hallom a hangján hogy közben mosolyog mert tudja hol hogy utàlom a meglepetéseket.
Aztán mégjobban meglepödtem elküldött sétálni. Én el is mentem jót tett az agyamnak hogy kiszellőztettem.
Mikor hazaértem egy olyan 19:23 lehetett. Igen a ha sétálok el tud repülni az idő. Na mindegy hazaértem és egy nagy rózsa csokor fogadott az asztalon. Az asztalon volt egy lap amit elolvastam. Miért is ne?
Az voltrá írva hogy
Menj az emeletre a szobábnkba! ❤Én felmentem és egy Yurio fogadott az ágyban egy rozsával a szájában. Körülöttünk rózsaszirom volt mindenhol.
** +18-as jelenetek ***
Megindultam felé mikor ő magához húzott és elterültem éreztem már vágyait az alsórészeken. Rám mosolygott perverzen én meg elröhögtem magam
-imádom amikor nevetsz-mondja én meg felvettem egy enyhe pirt az arcomon.
Majd hirtelen elkezdett csókolni. Egyre vadabbulu. Majd egyszercsak azt veszem észre márcsak a melltartom van rajtam mikor azt is kicsatolta. És róla is lekerültek a ruhadarabok. Fordított a helyzeten én lettem allul ő meg felül. Aztán hirtelen felált azt mondta maradjak ott. Én hallgattam szavára és csak néztem mit csinál. Oda ment a táskájához és elővett egy dobozkát amibe koton volt. (nem tudom hogy kell írni bocsánat) Én ijedten néztem rá. Felhuzta és odajött hozzám majd a behatoláshoz kért engedélyt. Én összeszoritottam szemem szám és csak biccentettem.
Majd belémjött. Egy nagyot nyögtem. Megkérdezte hogy biztos akarom-e én csak biccentettem. Majd vett egy mély levegőt és elkezdett lassan mozogni. Majd egyre nyorsabban én csak kapkodtam a levegő után. Majd megállt egy percre kihuzta majd újra vissza tette és ezt ujjbol eljátszottuk. Addig amíg ki nem fáradtunk. Majd ledöltrám és elkezdtünk beszélgetni.
-tudtam eddig is hogy jó vagy de hogy ennyire azt nem gondoltam volna.** +18 vége **
Majd elaluttunk
Hallikaaaaa ez a kövi része remélem tetszett❤❤ _Sarcii_Ackermann_❤❤