2

361 4 4
                                    

Láttam ahogy Yura ott sir és én nem tehetek ellene semmit... Annyira sajnálom olyan rossz érzés volt nézni ahogy könnybe borult azok a szép zöld iriszei. Engem is elragadott a sírógörcs.



**egy és fél évvel késöbb**



Hangos bemondót hallgattam éppen mikor meghallottam benne a nevem.
-És most [név] következik aki másfél év kihagyással újra fel lép a jégre-hallottam ezeket a szavakat és könnyedén felsiklottam a pályára.
Mindenki el kezdett tapsolni.
Majd egy 5-6 perc múlva végeztem is.
Elmentünk Yurával eggyet sétálni és beszélgetni. Hiszen az emberek nem tudták hogy mi együtt vagyunk és csak így tudunk kettesben lenni. De sajnálatomra egy csapat lány utánunk jött a telefonjukkal a kezükben. Egyszer kétszer össze sugtak a hátunk mögött de engem nem igazán érdekelt.
Majd össze kulcsolt kézzel mentünk tovább. Majd betévettünk a MCdonaldsba és ott leültem még Yura hoz nekem kaját. Majd meg láttam megint azt a lány csoportot. De most se foglalkoztak velük. Majd Yura odajött és elkezdtünk enni. Egy kis idő után Yura odafordult felém egy hasáb krumplival a szájában és azt szerette volna hogy leharapjam a másik felét.De én eleinte tiltakoztam. Mert rá jöttem hogy a lányok mit szeretnének... Majd egy kis győuködés után rávett. Egyre közelebb kerultunk egymáshoz. Majd hirtelen elvettem a fejem és az eggyik lány felfordított és telefonját lecsapta az asztalra.
-EZT NEM HISZEM EL-ordította.
Gondolom nem sikerült lekapniuk.
Aztán elindultunk haza. Már későre járt. Amikor hazaértunk bevezodtem az ágyamba majd el is nyomott az álom.
Másnap reggel arra ébredek hogy a legjobb barátnőm hív. Alisa.
-Szia-mondtam neki azzal a reggeli re kettes hangomon.
-Szia nagyon nagy a baj. K*RVA NAGY A BAJ-mondja 
-Nyugi biztos nem akkora  nagy a baj- próbálom nyugtatni
-MENJÉL FEL AZ INTERNETRE TELE VAN AZ INTERNET OLYAN KÉPEKKEL AHOL TE ÉS YURI FALJÁTOK EGYMÁST.-itt lesokkoltam.Nem tudtam mit csinálni.





Hallikaaaaa ez lenne a kövi rész❤ remélem tetszett❤❤ _Sarcii_Ackermann_ kérésére csináltam meg ma❤ tehát örülj❤❤

anime boys x reader [szünetel]Où les histoires vivent. Découvrez maintenant