14. Naira

53 2 1
                                    

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.



N_Black: mój kochany chłopiec spędził ze mną cały dzień <3 @Gontaguee_  ps zmieniam nazwę :))

B_crecia, Draco_the_dragon, Older.brother_, Her_Majesty, _flower_M, Not.so.devilish, Mint_Flint i 16593 innych lubią to.

Day_of_the_dead: shippuję!

Gontaguee_: powinnaś mieć nazwę @N_Montague kochanie :)
^Padfoot: a w życiu
^Padfoot: nawet jak będę martwy to nie weźmiesz z nią ślubu
^N_Black: tato, po czterech latach związku z Grahamem dalej nie możesz go zaakceptować?
^best.witch: Syriusz taki już jest, córcia

best.witch: szczęście mojej córki jest najważniejsze!
^B_crecia: maminka jesteś cudowna <3
^M_Black: kochamy Cię mamo!!
^Older.brother_: najlepsza mama na świecie!
^Her_Majesty: proszę zostać moją mamą, Pani Black!!!!
^best.witch: teoretycznie już wszyscy jesteście moimi dziećmi
^Goldenboy: awww Diana jesteś najlepsza
^Goldenboy: byłem taki głupi, kiedy robiłem ci przykrość
^Goldenboy: jutro przyniosę ci kwiatki i nową herbatę <3
^best.witch: nie musisz, Harry. Najważniejsze, żebyście wszyscy byli bezpieczni i szczęśliwi.
^Padfoot: najcudowniejsza żona na świecie <3
^Not.so.devilish: mam w pracy kocioł, ale przyszedłem tylko napisać, że Pani Black jest najlepsza!
^best.witch: Blaise jesteś przeuroczy. Wpadnij dzisiaj na obiad.
^B_crecia: mamuś. Idę z Blaise'm na miasto
^Not.so.devilish: już nie. Jemy obiad z twoją rodziną.

Bookranger: szkoda, że Montague nie wie o twoich występkach z Nottem :)))
^best.witch: Droga Hermiono, proszę cię o to, żebyś przestała gnębić moje dzieci.
^Padfoot: jesteś zbyt grzeczna, Diana.
^Padfoot: po prostu wypierdalaj Hermiona od moich dzieci, bo zrobię ci chrzest.
^Not.so.devilish: PAN BLACK WYGRYWA ORDER OJCA ROKU!!!
^Draco_the_dragon: wujaszek Syriusz kozaczy
^Goldenboy: dobrze wiesz, Hermiono, że nie wolno denerwować Blacków. Odpuść.
^N_Black: ja i Teodor się przyjaźnimy. Nigdy nie doszło między nami do pocałunku. Nigdy nie zdradziłam Grahama. Proszę, nie mieszaj się w mój związek.

_flower_M: naprawdę ciężko mi się patrzy na próbę budowania własnego szczęścia na cudzym nieszczęściu. Hermiono, jesteś złą osobą i potrzebujesz terapii. Przyznanie się do swoich problemów nie jest niczym złym, musisz się przełamać i wybrać do psychologa.
^B_crecia: Magnolia, jesteś wspaniałą osobą. Terapia otworzyła ci oczy na wiele spraw. Jesteś naszym malutkim aniołkiem.
^Her_Majesty: ALE JEŚLI JESZCZE RAZ ZNIKNIESZ NA TYLE CZASU TO DOSTANIESZ CHRZEST!!!!
^Padfoot: kradniesz moje teksty, młoda. Magnolia, pozdrów rodziców ode mnie i Diany! Trzymaj się dzieciaku!
^N_Black: nie wiem co ci odpisać, kochanie. Jesteś cudowna. Kocham cię, siostro od innej matki!
^Bookranger: ty się lepiej przyznaj do swoich brudnych sekretów. Zdradziłaś swoich przyjaciół,  a mnie pouczasz.
^_flower_M: moi przyjaciele znają wszystkie moje sekrety. Nie wstydzę się tego przed nimi.

Dzieci mroku | harry potter instagramOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz