Grastoria: to mnie strasznie bawi, że Naira trzyma Dafne na barana, kiedy ona całuje się z Grahamem
Goldenboy, Red_Ron, Gontaguee_, Draco_the_dragon, Her_Majesty i 19603 innych lubią to.
B_crecia: ja pierdolę hahahaha
^B_crecia: siedzę i kisnęNot.so.devilish: popierdoliło was trochę
Grafne: wiedziałam, że to zrobisz
Gontaguee_: nie róbcie z tego wielkiej sprawy
^Draco_the_dragon: twój debilizm to wielka sprawa_flower_M: Naira, czy na pewno nie chcesz porozmawiać?
^crucio: rozmawiała ze mną :)))
^Older.brother_: jeśli to ty poradziłaś jej coś takiego Cecilia...
^crucio: to?
^Older.brother_: to zawiodłem się na tobie
^_flower_M: nie powinieneś tego pisać, Notos.
^crucio: dlaczego w waszym towarzystwie jest takie wielkie parcie na mówienie komuś co powinien a czego nie?
^B_crecia: bo nawzajem chronimy swoje dupy od durnych błędów
^Draco_the_dragon: np takich jak przyciągnięcie ciebie tutaj ahahahaha
^Not.so.devilish: to było słabe Draco
^Teodor_N: ale prawdziwe. Cecilia wywołała już tyle spięć...B_crecia: przyszłam tu tylko napisać, że akceptuję to co robi moja siostra, ale nie pozwolę wyrzucić z naszej paczki Magnolii.
^crucio: spójrz na nią. Sama niedługo was zostawi.
^B_crecia: nawet nie wiesz jak bardzo się mylisz
^Her_Majesty: popełniasz błąd próbując nas poróżnić. Być może bliska przyjaźń Notosa i Mags naciska ci na odcisk, ale jeśli coś do niego czujesz, musisz być gotowa na zaakceptowanie naszych relacji takimi jakie są. Jesteśmy rodziną, a rodziny się nie zostawia.Goldenboy: uwaga, doszliśmy do historycznego momentu, gdy Pansy Parkinson prawi morały. Zapraszam proroka codziennego i czarownicę na opisanie tego wspaniałego wydarzenia!
^Tiggs: śmieszne potter
^Goldenboy: nie musisz być chamski
^Tiggs: ale serio mnie to rozbawiłoBookranger: głupie suki z was, żadna nie zasługuje na tak wielką przyjaźń, jaka was łączy. Robicie z tego parodię.
^B_crecia: wypierdalaj
^Her_Majesty: wypierdalaj
^_flower_M: wypierdalaj
^crucio: wypierdalaj
^Grafne: wypierdalaj
^Grastoria: wypierdalaj
^N_Black: wypierdalaj
^Not.so.devilish: historyczna chwila #2, kiedy nasze wszystkie dziewczynki są zgodnecrucio: dobra oficjalnie spróbuje się dogadać z Magnolią :)
^_flower_M: myślę, że znajdziemy razem wiele tematów, Cilia :)
^B_crecia: awwwh
^Draco_the_dragon: znowu się przejedziesz na swoim dobrym sercu, Mags.
^B_crecia: zamknij morde Draco
^Her_Majesty: Draco umie wspaniale zrujnować moment.
CZYTASZ
Dzieci mroku | harry potter instagram
Fanfictionwszystkie imprezy, dramy, spaczone historie i po prostu, cudowne rodzeństwo Black <3 Losy bohaterów nie odpowiadają temu co dzieje się w ultraviolecie, przystani i innych opublikowanych opowieściach! To taka baletowa alternatywa!