А:Идея си нямаш колко ми помогна.Ако не беше ти щях да прекарам още няколко нощи заровена в книги и интернет.
С:Хахах,нищо.Не направих кой знае какво пък и ми беше много приятно,но всъщнос ние така и не се запознахме.Как може въобще да не съм се замислила през този час и половина,че не му казах дори името си.Това всъщност е добър повод да се видим още веднъж.Дали да не го попитам да излезем утре.Неее,няма начин да се съгласи,просто искаше да помогне,не ти е предложил брак,успокой се,Авеа.
А:Казвам се Авеа.-подадох ръката си.
С:Аз съм Спенсър.-представи се и той,въпреки,че аз отдавна знаех това.-Е какво ще кажеш да се видм утре пак тук към 18 и да се опознам повече?-през цялото време въртеше очи и играеше с една от гривните на ръката си,което е сигурен знак,че и той е толкова притеснен колкото и аз.
А:Супер,значи ще се видим утре,чао и още веднъж благодаря!
С:Чао!Затворих вратата след мен и се запътих към спирката.Не чаках дълго автобуса за щастие.Преди да се прибера,трябва да купя малко храна от супер маркета и може би да се отбия до някой ресторант,защото нямам никакви сили да готвя.
А:Взех мляко,банани,хляб,маслини-шептя под носа си,вървейки към касите-йогурт,студен чай,хмм май е това-докато не се бутнах в някакъв мъж.
А:Толова съжаляам,не ви видях.
В отговор получих само намусен поглед и леко кимване.Минах касите и когато вече прекрачих прага на апартамента си можех да си отдъхна.
А:Какъв дълъг ден!-треснах се на леглото,спокойствието ми беше нарушено 5 минути след това от телефонно обаждане.
А:Хей,мамо!
Д:Здравей,Авеа как си?Как мина деня ти?
А:Не мога да се оплача,добре съм,мина малко изморителен,но като цяло окей.Ами при вас как е?
Д:И ние сме добре,тези дни времето е много лошо,страшно рязко захладния.
А:Нормално,почти дойде Декемви.
Д:Да,като каза Декемри...-Диана,с Авеа ли говориш?-чух татко.
Д:Да тя е искаш ли да ти я дам.След около половин час прекратих разговора с родителите ми и се втурнах към храната,а след това облякох пижамата ми и легнах в леглото. Дали има малък шанс Спенсър да ме харесва понеее мъничко, защо му е да ме кани да излезем иначе.Цапнах се по главата,пак си вкарвам някакви празни надежди.
ESTÁS LEYENDO
Criminal minds
RomanceАвеа Бакстър е първа година студентка в университета по криминология в Ню Орлийнс.За една от лекциите са повикани профайлери от ФБР за да им разкажат за опита си.Точно тогава тя се запознава със д-р Спенсър Рийд.Те започват да общуват все повече,а п...